ינון

• יצאתי בקיץ: 2022

ינון וולוך  (ינון)

היי קוראים לי ינון וולוך ואני ...

כרמל ארז

היי אני כרמל ארז בת 14השנה ...

נועה אלמגור

איך אפשר בכלל להתחיל לסכם ...

שלי שטופר  (שלי)

היי אני שלי שטופר, בת 14 והשנה ...

שקד לינק  (שקד)

שמנו לב בקבוצת ווצאפ שפתחנו ...
היי קוראים לי ינון וולוך ואני בן 15 והייתי חלק מהסאמר סקול של ברייטון 2022 איך אפשר לסכם את השבועיים הכי טובים בחיים שלי

הגענו מוקדם בבוקר לנתב״ג שם הכרתי יותר  טוב את הילדים שטסתי איתם אחרי המתנה וסידורים עלינו לאיזה של ארבע וחצי שעות את הטיסה העברנו בדיבורים והכרויות אחד עם השני היה ממש כיף.

שנחתנו יצאנו לחכות לאוטובוס שייקח אותנו לקולג, הייתה קצת בעייה עם האוטובוס אבל לאחר שעה וחצי יצאנו לדרכים.

שהגענו לקולג חיכו לנו הצוות של ברייטון עם קבלת אורחים יפה עשו לנו סדר מבחינת הלימודים פעילויות שעות חדרי האוכל ועוד...

לאחר קבלת החדרים יצאנו להכיר אנשים וגם פגשנו את ברייטון 3 שבועות.
בהמשך השבוע הכרנו אחד את השני הרבה יותר טוב והיו פעיליות וטיולים מאוד מהנים כמו: הארי פוטר, פארק רכבות הרים ומצפה התת ימי.

לסיכום רציתי לספר שאני ממליץ לכל אחד לטוס זה חוויה בלתי נשכחת וחברים לא כל החיים.