ברק ברמן

• מרכז: מדריד - ספרד
  • יצאתי בקיץ: 2022

ברק ברמן  (ברק ברמן)

אז רציתי לשתף את החוויה המדהימה ...

אריאל קורן  (ארי)

היי קוראים לי אריאל ואני יצאתי ...
אז רציתי לשתף את החוויה המדהימה הזאת שיצא לי להיות חלק ממנה בשבועיים האחרונים...
אז כמובן שהכל התחיל מהיום הראשון שנזכרתי בפרצופים של כל הילדים שכבר ראיתי ביום המפגש והייתי ממש מרוגש לקראת הטיסה, בשדה תעופה יצא לי להכיר מקרוב יותר כמה ילדים בקבוצה
וכבר כשנחתנו במדריד הרגשתי את האווירה האירופאית והגעגוע שלי אליה
ביום הראשון לא יצא לנו לעשות הרבה חוץ מפעילות היכרות עם הילדים מחוץ לארץ, אבל כבר לפניה יצא להכיר כמה ילדים חדשים מ- יוון, אוסטרליה, ברזיל וכו..
ושמתי לב כבר אז שהתחלנו ליצור חבורה של בנים שאליה בהמשך התווספו עוד ועוד.
Smileys
ביום השני יצאנו לסיור במדריד ויצא לנו לראות מקומות מאוד יפים ומבנים מעוצבים שהדהימו אותי וגם את השאר, במהלך הסיור הסתובבנו כל החברים החדשים ביחד והיה ניתן להבחין בחיבור שנוצר בנינו
יום שלישי- יום בריכה
איך אפשר היה במזג אוויר חם שכזה לא לקחת אותנו לבריכה הציבורית בעיר שאותה דרך אגב לא ביקרנו פעם אחת במשך הטיול. אז שחינו בבריכה ושיחקנו עם כדור ואפילו המצאנו איזה משחק במים שאליו הצטרפו ילדים נוספים ועזר לנו להיחבר עם עוד ילדים.
יום רביעי- איזה יום חםם
סיור בעיר טולדו העתיקה עיר שלשעבר הייתה מלאה בקהילה יהודית, שם קיבלנו זמן חופשי אבל ממש מעט ולכן היינו צריכים לרוץ להספיק לעשות מה שאנחנו רוצים, במקרה שלנו- לאכול!!
יום חמישי- יום מבלבל?
כמתוכנן, יצאנו רק הקבוצה הישראלית לסיור באיצטדיון הכדורגל הרשמי של ריאל מדריד ולאחר חמש דקות של סיור במוזיאון שבמקום הופתענו לגלות שתם הסיור.Smileys
אז יצאנו משם זעופים בהליכה למרכז קניות ושם לפחות היה מזג אוויר נורמאלי ויצאנו גם אם כמה מצרכים שימושיים להמשך הטיול
יום שישי- יום נוסף בבריכה
אז חזרנו לבירכה האהובה עלינו וגם שם המשכנו במשחק שהמצאנו והיה ממש ממש כיף, כרגיל.
בערב לאחר שחזרנו מהבריכה השתתפנו בתחרות כשרונות ואני ועוד חבל מחו"ל הצגנו את כישורי הכדורסל שלנו.
Smileys
אז כפי שאתם יכולים לראות השבוע הראשון היה חסר מעצורים ומהנה ללא הפסקה, ואני יכול להבטיח לכם שהשבוע השני היה הרבה הרבה יותר טוב ששם כבר היינו פתוחים עם כולם ומדברים עם כולם,
אין ספק שרמת האנגלית שלי עלתה בדרגה או שניים.
היה מגניב לראות איך ילדים מחול התלהבו מדברים שבשבילי נחשבים ממש בסיסיים.
עוד דבר שלא ציינתי היא העובדה שבכל בוקר שמרתי על שגרת האימונים שלי וקמתי בשעה שש לשחק כדורסל במגרש של האוניברסיטה.
המשחק האהוב עליי (כדורסל ) חיבר אותי לעוד ילדים כי גם הם חיבבו אותו, כבר ביום הראשון הצעתי לכולם לשחק וכבר ביום התחברתי עם הרבה ילדים!
Smileys
הטיול הזה, השבועיים האלה, היו בלתי נשכחים, החוויה הזאת הייתה פשוט מטורפת וחשובה למעני, מי יתן וגם בשנה הבאה אחווה אותה!