רותם

• יצאתי בקיץ: 2022

רותם שטראוס

וואווווו!!! איך אפשר להתחיל ...

מאיה מנור

איך מתחילים לסכם חוויה כל ...

דנה ברלב  (דנה)

היי קוראים לי דנה ורציתי לשתף ...

שקד לינק  (שקד)

שמנו לב בקבוצת ווצאפ שפתחנו ...

ליה קורן  (ליה)

one day you’ll leave ...
וואווווו!!! איך אפשר להתחיל לסכם את החוויה המטורפת הזאת?!?!?!
טוב אז קודם כל, היי, אני רותם, אני בת 15 והקיץ הייתי בסאמר סקול של שבועיים מטורפים ומשוגעים בברייטון.
אז לאחר המתנה של כ-9 חודשים, סוף סוף הגיע היום הראשון (יום הטיסה כמובן!), ב-5:20 לפנות בוקר נפגשנו כל הקבוצה בנתב"ג ושם נפרדנו מההורים והתחלנו את המסע המטורף הזה! למזלנו לא היו בכלל תורים, לכן מבלי למצמץ כבר היינו בדיוטי פרי, שם היה לנו כמה שעות ואפילו התחלנו להתחבר ולהכיר כבר שם, ולאחר מכן עלינו לטיסה.
סה"כ, הייתה טיסה קלילה וכיפית, וכולנו התרגשנו כשנחתנו בלונדון והבנו שאנחנו באמת נמצאים שם!!
כשנחתנו גם לא היו תורים ומהר מאוד כבר מצאנו את עצמנו מחוץ לנמל התעופה מחכים לאוטובוס.
אחרי נסיעה של שעתיים באוטובוס, סוף סוף הגענו למרכז שלנו, ברייטון קולג'.
כשהגענו היינו כבר מאוד עייפים אחרי היום הארוך הזה, אז אכלנו ודיברו איתנו קצת לגבי הלו"ז וכאלה ואז כבר קיבלנו את החדרים, והלכנו לישון בציפייה והתרגשות ליום השני.
ביום השני, בבוקר היה לנו מבחן שיבוץ לרמות, הוא היה קליל ולא יותר מדי קשה וכמו שאנחנו אמרנו על המבחן שהוא היה "בריטי מדי".
לאחר המבחן אכלנו ארוחת צהריים, ומיד לאחר הארוחה יצאנו כל הקבוצה למזח של ברייטון, שם עשינו כל מיני מתקנים, קנינו קצת אוכל ושתייה, מתנות למשפחה סווצ'רטים תואמים עם כיתוב של brighton ובעיקר התקרבנו ונהנינו אחד עם השני.
במשך השבוע, היינו ב-sea life בברייטון, ששם ראינו דגים מיוחדים ואפילו חלקם מפחידים, מדוזות, כרישים, צבי ים ענקיים ועוד ועוד.
היינו גם באולפני הארי פוטר, שלמרות שלא צפיתי בסרטים עדיין הורשמתי מהעיצוב והמחשבה מאחורי כל דבר.
הזמן עבר כל כך מהר... וכבר יום השישי הראשון שלנו בקולג' הגיע, יחד עם הקבוצה של השלושה שבועות עשינו כולנו קידוש ושרנו שירים והייתה אווירה כיפית של בית ואפילו געגוע לימי השישי בבית.
יום למחרת ביום שבת, היה אחד הימים האהובים עליי והוא היום בלונדוןןןן, בבוקר נסענו ללונדון וישר כשהגענו עלינו על שייט בנהר התמזה. ראינו נופים מטורפים שחלקנו לא ראינו קודם לכן. לאחר השייט, עלינו על ה-London eye ומשם הצלחנו לראות כמעט את כל לונדון, הצטלמנו ונדהמנו מהנוף המדהים של לונדון.
אחר כך, המשכנו לכיוון ארמון בקינגהאם ובדרך עברנו ליד הביג בן שהיה מרשים במיוחד.
זה היה אחד הימים הכיפיים ביותר שהיו לי בחווייה הזאת וכל כך נהניתי מכל רגע.
 אז התחלנו את השבוע השני שלנו כאן בברייטון.. הזמן עבר ממש מהר, אז ביום ראשון נסענו ל-Thorpe park, שזה פארק שעשועים מטורף עם מתקנים מכל הסוגים.
היה שם כל כך כיף ואפילו פגשנו שם עוד קבוצות ממרכזים אחרים.
הימים עברו מאוד מהר וכבר הגענו ליום חמישי, שהוא גם היה בין הימים האהובים עליי, וזה היה היום של מאדאם טוסו והמחזמררר!!!
אז באותו יום למדנו רק שעה וחצי בבוקר, ומיד אחר כך יצאנו ללונדון. אחרי נסיעה ארוכה של 3 שעות, כבר התחלנו לראות את הכניסה למוזיאון וכולנו חיכינו כבר להיכנס. במוזיאון הצטלמנו עם כל הבובות של המפורסמים וחלקנו התבאסנו שהורידו חלק מהבובות.
לאחר המוזיאון, עלינו על האוטובוס ועשינו את דרכינו לכיוון המחזמר.
הגענו, וכבר מרחוק התחלנו לראות את השלטים של מלך האריות (המחזמר שצפינו בו).
כשנכנסנו לאולם נדהמו מהמראה שלו, ואפילו עוד יותר מהמחזמר המדהים!!!
אז זהו זה, הגיע היום אחרון... קמנו בבוקר הורדנו את המזוודות למטה והלכנו לאכול את ארוחת הבוקר האחרונה שלנו פה. לאחר הארוחה, נפרדנו מכל החברים שהכרנו מכל העולם, זה היה מאוד עצוב ואפילו חלקנו בכינו ואז התקדמנו לכיוון האוטובוס.
הייתה לנו אחלה נסיעה, וכשהגענו לשדה היו קצת תורים אבל כולם עברו מאוד מהר, לאחר סיבוב קצר בדיוטי פרי עלינו למטוס. הייתה טיסה קלילה וזהו, נחתנו בישראל, לא מאמינים שהשבועיים האלה נגמרו כל כך מהר. לאחר שאספנו את המזוודות, נפרדנו מכולם וכולנו חיכינו כבר לראות ההורים שלנו, לאחר הפגישה עם ההורים נסענו הביתה וכאן בדיוק הסתיימה החוייה שלי.
אני רוצה להודות לכל הילדים שהיו חלק מהחוויה הזאת והיו איתי בקבוצה הכי טובה של קמפוס!! אתם חברים לכל החיים. וכמובן, לאלמוג וירדן המדריכות המדהימות שלנו, תודה לכן שתמיד הייתן כאן בשבילנו, ותמיד דאגתן שנהנה ושלכולם יהיה טוב!!
ממליצה לכם ללכת לסאמר סקול כי זאת באמת חוויה מדהימה, מעצימה ומטורפת ואם תלכו לשם אתם לא תתאכזבו!