שרון (:

• מרכז: ריקמנסוורת′
  • יצאתי בקיץ: 2008

שרון פיטן  (שרון (:)

אני זוכרת את זה כאילו זה היה ...

דנה וינר  (דנננה וינר ( :)

זה היה כל כך כיף שאני לא יודעת ...

עדי תירוש  (adidosh12)

היי אני עדי, לפני כחודש חוויתי ...

יערה כליף  (אמילי)

בריטניה היא החלום שלי מאז ...

יערה לפיד  (יערה : ))

זה הכל התחייל בעווד יום משעמם ...

עילית נאור  (עילית)

שמי עילית ואני היתי בסאמר ...

אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול...

לא הצלחתי לישון בלילה לפני הטיסה... היינו צריכים להגיע ב7 לשדה תעופה וזה אומר שאני צריכה לצאת ב4 מהבית כדי להגיע בזמן... כל כך התרגשתי!!! ולא ידעתי שזאת תהיה החוויה הכי טובה שתהיה לי אי פעם :)
הגעתי לשדה... 7 בבוקר... כל כך עייפה!!! פגשתי את כל החברות שלי שהכרתי מהמסנג´ר... והכרתי גם עוד כמה =]

נפרדנו מההורים, והתחלנו ללכת לכל הבדיקות והדברים הביטחוניים, אבל זה לא חשוב XD
עלינו למטוס!! יואו!! איזה התרגשות! סוף סוף אני יהיה במקום שאני חולמת עליו כבר מ-ל-א זמן!!
ואז... הגענו לאנגליה!!!

ישר הכרתי את החברה הכי טובה הבאה שלי: סתיו. כל כך התחברנו!!! אוקיי...
ביום הראשון רק הסתובבנו, הכרנו אנשים ואת המקום, וזהו ביום השני יצאנו לעיר ריקמנסוורת´, 5-10 דקות מהמרכז... בריקמנסוורת´ נתנו לנו זמן חופשי להסתובב והיא עיר ממש חמודה :) שחזרנו למרכז ראינו שהאיטלקים משחקים במגרשי טניס ובדשא וכל זה, והלכנו לראות. הכרנו המון בנות ובנים איטלקיים!! היה ממש ממש כיף שם =]

המבחני התאמה לא היו כל כך קשים, בחנו אותנו בדיבור ובקריאה, ודווקא מי שהבין פחות או יותר הלך לו סבבה =]
אחרי הרבה ריגולים אחרי הבנים האיטלקים, הגיע הזמן של השיעורים הראשונים.

שעה וחצי כל שיעור (וואו!!!) אבל השיעורים היו ממש כיפיים!! הכרנו מלא אנשים שלא הכרנו לפניי, והיה כל כך מצחיק!! השיעורים הראשונים היו בעיקר הכרות, וכל אחד סיפר על עצמו. זה היה כיף כי כל הילדים שהיו סביבך היו באותה רמה שלך פחות או יותר, ואם התבלבלת, אז מה? הרוב התבלבלו XD

ביום השלישי נסענו לווינדזור!! עיר מדהימה! היינו בטירה של המלכה, ואז היה לנו שעתיים של שופינג בעיר!! (למרות שלי ולסתיו ולעוד כמה זה היה רק שעה וחצי, בגלל שאיחרנו לארוחת בוקר :S)

היום הרביעי, חופש מהכל (חוץ מלימודים)!!! D:

ביום החמישי, רק לימודים... וארוחות :P

ביום השישי נסענו ללונדון!!!! היה ממש ממש כיף חוץ מזה שהייתה לנו מדריכה חופרת שדיברה אנגלית מהררר ולא הבנו כלום כמעט... ראינו את הביג בן, היינו בבקינגהאם פאלאס (איך שלא כותבים את זה...), והיינו במדאם טוסו! היה מגניבבבבב =)

ביום השביעי נסענו למוזיאון היסטוריה... בעעע ; היה די משעמם, כי לרובנו לא כל כך אכפת מהסטוריה ><

גם היום השמיני היה יום חופשי כזה... לא היה לימודים, כי זה יום ראשון, אז היה כיף! הסתובבנו בקמפוס, ישבנו מתחת לעץ שלנו (בדיחה אישית) ונהננו כמובן =]

היה גם צביעת חולצות באותו יום!! היה כיףףףף

ביום התשיעי נסענו לקובנט גארדן, מקום כזה כמו שוק ומלא חנויות, ופגשנו שם את שכנה של יערה =P (אחת מהקבוצה)... חחח ואז ישבתי עם עוד כמה בנות כמו קבצניות באיזשהי פינה XD
ואז הלכנו למחזמר שיקאגו... היה א-ר-ו-ךךךךך!!!!! שעתיים :S אבל היה די מגניב =]

ביום העשירי נסענו לקיימברידג´!!! שטנו בנהר עם סירות כאלה עם משוטים ענקיים!, ואז הלכנו לעיר עצמה, שהיה לנו סיור עצמי כזה ואז היה קצת זמן חופשי...

ביום ה 11 היה לנו על כשרונות!!! אני ועוד כמה בנות שרנו בעברית שיר שהמצאנו על האיטלקים XD היה פאדיחות

ביום ה12 היה דיסקו... זה היה הערב האחרון של האיטלקים :(  צילמתי כמעט 500 תמונות ביום הזה!!!
היה ממש עצוב....

ביום ה13 נפרדנו מכולם... היה הכי באסה בעולם!!! כולנו בכינו!!!  היה כל כך עצוב!! גם כל האוטובוס בדרך ללידס קאסל היה מלא דמעות :´(  בלידס קאסל היה בסדר...

ביום ה14... זהו.... יום אחרון!!! :(

לא רוצים לעזובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב!!!!!11 אבל היינו צריכים... נסענו לשדה תעופה, ומשם... זהווווו :(:(:(:(:(
לא רציתי לחזור לארץ!! ממש לא!!!

כל הזמן אני חושבת על השבועיים המושלמים האלה!! היה הכי כיף בעולם!!
כל מי שלא נסע... אני מבטיחה לכם, יהיה לכם הכי כיף בעולם!!! אל תחשבו פעמיים ותרשמו!!! עליי, תהנו =]

הייתי כל כך עצובה שחזרתי הבייתה... בקושי דיברתי עם ההורים שלי... כל הדרך הבייתה בכיתי, שזה 3 שעות!! הרבה בכי...

הקבוצה הכי מדהימה ב-ע-ו-ל-ם:

סתיו דויטשמן, עידן מור, נמרוד רותם, רון אשרוב, גלעד קרמנצקי, ג´וזף ג´ירם, איברהים ג´ירם, כרים חישמה, עידו בלומנפלד, רותם בן אשר, עילית נאור, נועה גוטמן, שובל שמאי, מיכל שלזינגר, ניצן גל, שחר טישלר, יערה לפיד, מיכל נסנבוים, יערה כליף, טל גונן, עדי תירוש, שיר עמית, דנדי וינר, וכמובן, יסמין שיר רז ועמית רשף =]

אוהבת אותכם הכי בעולם!! 3>

טוב אני יפסיק לחפור :P
אזז.. זהו =]

(אהה כן... וגם באיזשהו יום היינו באוקפורד סטריט, אני פשוט לא זוכרת באיזה יום זה היה ><)