אופקי

• מרכז: ברייטון
  • יצאתי בקיץ: 2019

אופק עמר  (אופקי)

סאמר סקול היתה החוויות היותר ...

יובל בן עמי

היי אני יובל בת 14 ויצאתי ...

ענר ספיר  (ענר)

יצאתי בקבוצה של השבועיים לברייטוןהכרתי ...

אפק פרטוש  (אפקי)

הסיפור מתחיל מהרגע שהגענו ...

אילי אטיה

שלום, שמי אילי אטיה והשנה ...

שירה מורי

היי, אני שירה יצאתי למרכז ...

סאמר סקול היתה החוויות היותר טובות שעברתי.

אני טסתי בשבועיים והצטרפתי לקבוצה של השלושה שבועות בהתחלה קצת דאגתי מיזה אבל מהר מאוד זה עבר וישר התחברנו כולם.

ביום הראשון חילקנו אותנו לחדרים ועשו לנו סיור באותו מקום. ביום השני עשינו את המבחן רמה וביום השלישי כבר חילקנו אותנו לרמות.

בשבוע הראשון היינו מטיילים בבקרים ובצהריים לומדים שלוש שעות ובערב היה פעילות לילה. ובשבוע השני היינו לומדים בבוקר בצהריים מטילים ובערב פעילות.

יש ימים שלא מטיילים ויש רק פעילויות במתחם. הפעילויות כיפיות אני נהנתי ממש .
בפעילות היתה לנו אפשרות להכיר ולדבר עם ילדים מכל העולם.
פגשנו ילדים מאיטליה, ספרד, צרפת, קזחסטן , רוסיה, פולין, גרמניה.
דיברנו איתם והכרנו אותם . גם בשיעורים שלמדנו עם ילדים מחו״ל אז זאת היתה הזדמנות להכיר ולדבר איתם , השיעורים הם כיפיים , יש פעילויות ומשימות שנהנים מהם זה לא שיעור רגיל כמו בבית ספר זה שיעור כיף.

התחברנו ממש מהר כל הילדים מהארץ . בערב שהיה זמן חופשי היינו תמיד בחוץ ביחד ויותר מאוחר היינו נכנסות רק הבנות ויושבות במגורים שלנו בספות שהיו לנו שם.

לפני הטיסה ממש פחדתי איך יהיו הילדים ועם מי אני אהיה בחדר , אבל איך שהגעתי הפסקתי לדאוג מיזה כולם מתחברים לכולם במהירות כולם רוצים להכיר אחד את השני וזה ממש כיף, הבנות שהיו איתי בחדר הן בנות שהכרתי שם חוץ מחברה אחת שבאה איתי , מהר מאוד התחברנו אחת לשנייה ונהנו מאוד.

האוכל בחדר אוכל לא היה טעים אבל מסתדרים עם זה זה לא קשה .

סאמר סקול זאת חוויה באמת כיפיית שלא כדאי לוותר עליה הכרתי שם הרבה חברים שיפרתי את אנגלית שלי ונהנתי ברמות .