הראל

• מרכז: קיימברידג ארדמור′
  • יצאתי בקיץ: 2019

הראל שמיר  (הראל)

קוראים לי הראל והשנה יצאתי ...

נועה רחל טומשפולסקי

היי, קוראי לי נועה רחל טומשפולסקי ...

ניתאי דהן  (ניתאי)

אז אני ניתאי והשנה יצאתי לסאמר ...

ליאון מר

היי, אני ליאון והשנה יצאתי ...

נור חמדאן

_חוויה בלתי נשכחת _השבועיים ...

שלי טלשבסקי

שלום, שמי שלי ויצאתי השנה ...
קוראים לי הראל והשנה יצאתי לסאמר סקול בקיימברידג'

התחלתי את המסע המטורף הזה בכך שנפגשתי עם שאר הקבוצה מישראל בשדה התעופה נאספנו עברנו את הבדיקות, הדיוטי פרי ועלינו למטוס

בזמן הטיסה כולם חטפו תנומה קטנה ואז הגענו לשדה התעופה בלונדון משם הייתה לנו נסיעה של שעה וחצי עד למרכז קיימברידג'.

כשהגענו קיבלנו ארוחת צהריים וזכינו לסיור באזור המכללה ששהינו בה, הגיע הערב כולם היו מתים מעייפות קיבלנו את החדרים שלנו והלכנו אליהם לפרוק את המזוודות ולישון.

למחרת בבוקר קמנו התארגנו והלכנו לאכול ארוחת בוקר אחר כך עשינו מבחן לדירוג הרמות והעיברו לנו מצגת בת שעתיים על הכללים והחוקים של אנגליה וקיימברידג'.

לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים והלכנו לפעילות צהריים הפעילות הייתה (אם אני זוכר נכון) סיור בקולג'ים שבאוניברסיטת קיימברידג' אחר כך חזרנו לקולג' שלנו אכלנו ארוחת ערב והלכנו לפעילות ערב שהייתה נראה לי משחקי קלפים עם הילדים מהונג קונג וכשהפעילות נגמרה חזרנו לחדרים תשושים מעייפות והלכנו לישון.

ככה היה גם יום למחרת רק שבמקום מבחן והרצאה למדנו אנגלית בכיתות ובמקום ההונג קונגים שיחקנו קלפים  עם הברזילאים.
וככה היה למשך שאר הימים היו לנו פעילויות כל צהריים ןערב וכל יום הייתה פעילות שונה. עד שהגיע יום שבת שבו יצאנו מחוץ לקיימברידג' ונסענו ללונדון הנסיעה הייתה כמעט שעתיים אני חושב מה שנתן לנו זמן לישון עוד טיפה לאחר ההשכמה בשבע בבוקר.

בסביבות אחת עשרה בבוקר נראה לי הגענו לטירת וינזדור.

הטירה הייתה מדהימה הסתובבנו בתוכה וראינו הרבה ציורים ופסלים שהכינו לכבוד משפחת המלוכה, כשסיימנו להסתובב בטירה יצאנו החוצה קנינו גלידה והמשכנו לעבר רחוב קניות שהיה שם קנינו לנו אוכל ומלא מזכרות וחזרנו חזרה לקיימברידג', הגענו בסביבות שש בערב.

אכלנו ארוחת ערב והמשכנו לפעילות ערב שהייתה סרט. יום למחרת יום ראשון יצאנו שוב פעם ללונדון לפארק השעשועים הסתובבנו עלינו על כל  המתקנים וחזרנו בסביבות חמש וחצי בערב ואז הייתה ארוחת ערב ופעילות ערב.

ביום שני יום אחר כך חזרנו לשגרת הלימודים שלנו כמו בשבוע הראשון. למדנו הסתובבנו (הלכנו לפרימרק כמה פעמים) נפרדנו מההונג קונגים ונשארנו עם הברזילאים. עד יום חמישי שבו לקחו אותנו ללונדון מהצהריים  הפעם הלכנו למוזיאון השעווה מאדאם טוסו הצטלמנו עם כל דמויות השעווה והמשכנו למחזמר אלאדין, המחזמר היה מדהים ומצחיק.

כשהוא נגמר עלינו חזרה לאוטובוסים בסביבות תשע בערב ונסענו חזרה לקיימברידג' הגענו באזור שתים עשרה וחצי או רבע לאחת בלילה בגלל הפקקים ובגלל שהיינו גמורים מעייפות נרדמנו איך שהגענו לחדרים. אחר כך יום שישי היה יום רגיל לימודים ופעילויות.

אבל ביום שבת נסענו שוב פעם ללונדון מהבוקר עלינו על הלונדון עיי היינו בשיט גם ראינו את הארמון ואת הביג בן ובערב חזרנו וחיכינו ליום למחרת שהיה יום  החזרה שלנו נפרדנו מכולם עשינו עוד סיבוב בקיימברידג' (בפרימארק) קיבלנו את התעודות והמבחנים ועלינו על האוטובוס לשדה התעופה בלונדון עברנו את האבטחה והבדיקות והגענו לדיוטי פרי שם היה לנו הזדמנות אחרונה לקניות.

סיימנו בדיוטי פרי עלינו למטוס והתחלנו בטיסה, (כמובן שכולם נרדמו). והגענו לישראל לקחנו את המזוודות נפרדנו אחד מהשני וכמובן מהמדריכה סיון בעצב רב עד שראינו את המשפחות שלנו והתמאלנו  שמחה שוב נפרדו בפעם האחרונה וכל אחד הלך לדרכו.