אין

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2019

ליאם ספיר  (אין)

שמי ליאם ספיר מעפולה בן 14 ...

מיכל קינסברונר  (מיכלי)

היי קוראים לי מיכל קינסברונר ...

אראלי עינן  (אראלי)

שלום, שמי אראלי והשנה יצאתי ...

אגם מזרחי  (אגם)

שמי אגם מזרחי ואני בת 13 מחולון,אז ...

איילן מולדובן

שלום לכולם, אני איילן ויצאתי ...

סמי אבו מוסה   (סמי)

שלום, שמי סמי והשנה יצאתי ...

שמי ליאם ספיר מעפולה בן 14 והשנה הייתי ב SUMMER SCHOOL באוניברסיטה ב- ROYAL HOSPITAL SCHOOL בעיר איפסוויץ באנגליה.

זו הייתה הפעם הראשונה שלי באנגליה במחנה בקיץ ובכלל שבועיים ללא משפחה. החוויה הזו הייתה חוויה משמעותית, מאתגרת ומרגשת עבורי.

החוויה הזו הייתה חוויה של הנאה וכייף, הכרתי חברים חדשים, אומנם הגעתי ביחד עם החבר הטוב שלי וביחד שנינו הכרנו חברים מהארץ והעולם. לאורך השבועיים האלה צברנו חוויות משותפות חוויות של צחוק, חוויות של למידה, חוויות משותפות שלא אשכח אותם.

האוניברסיטה היא גדולה, יש בה מדשאות, בריכה גדולה, מגרשי ספורט כמו כדורסל, טניס וכדורגל והשתמשנו בהם בזמן הפנוי שלנו, שיחקנו המון עם חברים מהארץ ומהעולם.

דבר שהיה מאד מגניב ושונה היה ה- COMMON ROOM חדר שיתופי, מעיין מועדון בו הינו נפגשים, משוחחים ועושים צחוקים. הינו נפגשים שם כל החברים מהארץ והעולם והינו עושים צחוקים.

ביום הראשון שהגענו, לא הבנתי כל כך לאן הגעתי (מקום חדש, שפה חדשה, שעות שונות, שעות טיסה....) היו חששות, אך במשך הזמן התאקלמתי בצורה טובה וכבר ביום השני לאחר שינה טובה הרגשתי טוב יותר.

ביום השני נערך לנו מבחן על מנת שנוכל להשתבץ בכיתה שהיא ברמה שלנו.
לאחר המבחן הודיעו לנו על השיבוץ והצוות שקיבל אותנו והמורים היו נחמדים מאד וקבלו אותנו בהתרגשות ושמחה ועשו הכל על מנת שנרגיש טוב ורצויים.

הלימודים היו מאד מהנים שבהם שילבנו גם משחקים, דיונים, צפייה בסרטים, ופעילות מחוץ לכיתה – OUT DOOR. הכיתות היו נוחות וכייף היה ללימוד שם.

בנוסף, בלימודי האנגלית עשינו פרויקט שנקרא TALENT SHOW ואני הייתי השופט, היה מצחיק, התלמידים מכל העולם היו צריכים לשיר, לרקוד, לספר בדיחות ואני הייתי צריך לשפוט בין כולם.

לאורך השבועיים הללו יצאנו לסיורים וטיולים שהיו הכי כיפים, ראינו מקומות וחווינו חוויות נפלאות..... הינו בלונדון ושם הלכנו ל-LONDON EYE שזה גלגל ענק ויש משם תצפית על כל לונדון – היה נהדר. היינו בשייט בנהר התמזה וראינו את TOWER OF LONDON.

בשבוע שלאחר מכן יצאנו שוב ללונדון ובקרנו במוזיאון MADAME TUSSAUDS שזה מוזיאון השעווה והצטלמתי שם עם כל מיני דמויות – בובות כמו: מייקל ג'קסון, קפטן אמריקה, ג'וני דפ, דונלד טראפ ועוד.. הינו גם בלונה פארק ועלינו על המתקנים, היה כייף בטירוף.

אחד החוויות היותר מרגשות היה לצפות במחזה THE LION KING, יצאנו בערב ללונדון ושם לצפות במחזמר THE LION KING והיה ממש יפה.

הארוחות היו בינוניות – ארוחות הבוקר והערב היו פחות טובות בעיני אך לארוחות הצהרים יותר התחברתי ולכן בכל פעם שיצאנו קניתי לי לאכול.
הינו לנו ימי שופינג שבהם יצאנו מלימודים והלכנו לבזבז במרכז העיר – חוויה כיפית ביותר.

המדריכה שליוותה אותנו לאורך השבועיים הללו, תמר, הייתה מצוינת, עוזרת, תומכת, מקשיבה ממש כמו אחות בוגרת שלנו שהייתה איתנו כל הזמן ודאגה לנו... גם בשעות הלילה המאוחרות היא הייתה זמינה ופנויה עבורנו וסמכנו עלייה במאת אחוזים. וזה הזמן להגיד לה אלפי תודות על כך שידעה להכיל אותנו ולעזור.

חשוב גם לומר תודה ענקית לכל החברים שלי בקבוצה, אם זה לא הייתם אתם החוויה הזו לא הייתה כזו טובה, כיפית ועוצמתית.

לסיכום:
ממליץ לכולם ללכת ולחוות את החוויה הזו- אתם לא תתאכזבו...
זוהי חוויה של פעם בחיים, חוויה כיפית וקסומה.
חוויה שבה לומדים, מבלים, צוחקים, מטילים ומכירים חברים חדשים מכל העולם.