זוהר

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2018

זוהר דקל  (זוהר)

הי אני זוהר דקל ממרכז שיפלייק ...

ליהיא משולם

היי קוראים לי ליהיא משולם וליפני ...

עילי בנג'ו  (עילי)

אני מאוד נהניתי וזה ממש כיף ...

אלה אנהולט  (אלה)

נחתנו, ומיד הלכנו לאכול ולנוח ...

נעם חימוביץ

ביום הראשון בסאמר סקול (היום ...

רותם חי

הכל התחיל במפגש פתיחה ממש ...
הי אני זוהר דקל ממרכז שיפלייק מחזור ב' מחר אנחנו טסים חזרה מאנגליה לישראל ורציתי ממש לספר לכם על החוויה המדהימה עם קמפוס!!!

דבר ראשון לכל מי שהיה או לא היה כדי לכם להירשם!!כמה שזה יכול בהתחלה להיראות מלחיץ זה ממש מדהים.

הסיפור שלי:
הכל התחיל ממפגש הפתיחה נפגשנו הכרנו קצת ילדים אחרים קיבלנו את הכרטיסים וההסברים  התחלתי קצת פחות להילחץ.

יום הטיסה הגיעה  התעוררתי ונסעתי לנתב"ג עם נגה חברה שלי (באנו יחד).
היינו קצת לחוצות אבל אחרי שכבר הפקדנו את המזוודות הכרנו כבר 4 חברות חדשות !!!

הטיסה עברה בקלות והגענו לשיפלייק המקום היה  ממש מדהים לא האמנתי שפה אני יהיה שבועיים !!!
התמקמנו בחדרים והיום הראשון עבר ממש טוב!

יום למחרת עשינו את המבחן ויום אחרי זה כבר התחלקנו לכיתות.
היינו במלא מקומות מדהימים במהלך הסאמר סקול כמו ט'ורפארק, סטודיו הארי פוטר, לונדון, מדאם טוסו, טירת וינזדור הרבה שופינג ועוד....

הכי אהבתי את  סטודיו הארי פוטר, המחזמר בלונדון ומדאם טוסו.
מחר הטיסה וממש יהיה לי מוזר לחזור לשגרה אפילו שאני מתגעגעת למשפחתי
במשך שבועיים הייתה לי משפחה מדהימה אחרת. מחר הטיסה ואני חוזרת למשפחתי אבל אני נפרדת ממשפחה אחרת ...

אז אני נפרדת מהחוויה הזאת לאחר שהשתנתי קצת והתבגרתי לטובה והשתפרתי מעט באנגלית אני מוכנה לחזור הביתה!
שוב אני רוצה להגיד שאני ממליצה לכל אחד להגיע לסאמר סקול דרך קמפוס הכל היה ממש מדהים!!