סנדרה

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2018

סנדרה סוקולוב  (סנדרה)

וואו... מאיפה להתחיל...אני ...

מישל זליצ'נקו  (מישל)

וואו אני לא מאמינה שזה כבר ...

גאיה היבל  (גאיו, היבלולית, היבל)

היי, קוראים לי גאיה ויצאתי למרכז איסטבורן ...

רפאל לנדא  (רפול)

אז ככה סאמר סקול היה ...

מיכאל גיצמן

שלום לכל קוראי המכתב שלי קוראים ...

חמוטל גוטליב  (חמוטל)

היי לכולם אני חמוטל והייתי ...
וואו... מאיפה להתחיל...
אני מרגישה שכל זה רק חלום ובכל פעם שאני מתעוררת בבוקר אני מקווה שרק התעוררתי כדי ללכת לשירותים במטוס לאנגליה, אבל במקום זה אני מגלה שאני בבית אחרי החוויה הכי מדהימה בחיים שלי.
אלה היו השבועיים הכי נפלאים שיצא לי לחוות ואני לא אשכח אותם לעולם.
טוב. אז נתחיל מהתחלה.

כמובן שכשמגיעים למקום שלא מכירים בו אף אחד החשש הגדול הוא שלא נמצא חברים. ככה הרגשתי כשרעיון הסאמר סקול עלה לי לראש. פחדתי שאני לא אצליח להתחבר לילדים, דבר שנראה לי טיפשי כל כך עכשיו אחרי שדיברנו כולנו בוואטסאפ ונפגשנו לפני הטיסהSmileys. הבנתי שאני בחברה טובה ושאני אחזור הבייתה עם ים חברים חדשים ומדהימים.Smileys

אז אחרי שנחתנו, הגענו למרכז והתחלקנו לחדרים - התחלנו בפעילויות היכרות עם ילדים חדשים. התגבשנו כולנו בשיעורים ובפעיליות ערב, ביציאות מחוץ לקמפוס ובמהלך משחקי הקלפים של כולנו בפלאט 24 של הבנים הבלאגניסטיים ביותר של הסאמר סקול.
למדנו ולימדנו המון דברים, הרחבנו את אוצר המילים שלנו בשפות השונות, למדנו ריקוד מהספרדיות ומהאיטלקיות (שהפך במהרה לריקוד הסאמר סקול) ולימדנו את כולם אוצר מילים בסיסי בעברית (Smileys).

מלבד הפעילויות והשיעורים היו גם טיולים ויציאות.
נסענו ללונדון, שם יצא לנו לשוט בנהר התמזה ולראות נוף מדהים, עלינו על הגלגל הענק וזכינו לראות זוג מתחתן בתא שלידינו, כמובן שכל הבנות התלהבו ובהו במתרחש עד שנאצלנו לרדת כדי לפנות מקום לבאים בתור.
יצאנו ללונה פארק מטורף Smileys (כזה שגורם לסופרלנד להיראות כמו מגרש משחקים) ועלינו על כל מה שרק הספקנו. חזרנו רטובים מעט בגלל הגשם אבל מאושרים מהחוויה.
כמובן שגם עשינו שופינג בכל הסיפור הזה. וברור שהיינו צריכים לאכול בשלב מסויים. לי אישית לא הייתה בעיה עם האוכל כי אני אוכלת כל דבר אכיל בכל רגע נתון Smileys. אך לרוב האוכל היה מעט חסר טעם, אבל ברגע שמוסיפים מלח הכל הופך להיות טעים יותרSmileys.

בזמן הפעילויות וכשדיברנו עם החברים החדשים שלנו מחול יצא לי לשאול מה חושבים עלינו - על הקבוצה הישראלית. כולם ענו תשובות כמעט זהות, שאנחנו מאוד אנרגטיים וטיפה רועשים אבל במובן הטוב, אמרו לי שאנחנו מאוד ידידותיים, חברותיים, שמחים ומצחיקים. ובאמת אפשר לומר שמשכנו את תשומת הלב של כולם ובלטנו מאוד.
במסיבות לא היה ישראלי אחד שלא שר את השירים שהדלקנו בעברית, לא היה אחד שלא רקד ולא היה אחד שלא היה לו כיף Smileys .

התקופה הקצרה הזו השפיעה עליי לטובה. לפני שהגעתי לסאמר סקול הייתי יותר ביישנית ושקטה, אבל ברגע שהכרתי את כולם, היה לי נוח ונפתחתי יותר לדברים ולאנשים חדשים. חברים שלי מהבית לא האמינו לי שהלכתי לים (ועוד בבגד ים) או שרקדתי במסיבה Smileys, השתחררתי יותר ואני מאושרת שיצא לי להכיר חברים מדהימים כאלה, שיודעים לצחוק ולעשות שטויות אבל גם יודעים לנחם כשקצת קשה או כשמתגעגעים הביתה.Smileys

קיבלתי כל כך הרבה מהסאמר סקול ואני מאושרת שיצאתי. אבל בהתחלה, כשחשבתי שאצא עם חברים חדשים - טעיתי, יצאתי עם משפחה מדהימה ואוהבת...Smileys