וייס

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2018

רועי וייס  (וייס)

שלום קוראים לי רועי וייס ואני ...

שירה עציון  (אין)

שלום, קוראים לי שירה עציון ...

איתמר מרדן

היי,   קוראים לי איתמר ...

מאיה קופרמן  (מאיה)

טוב, אז איך אפר לסכם שבועיים ...

שירה בן שמואל

היי, אני שירה.הקיץ הזה לא ...

אדם לפידוס  (Adam)

הי אני אדם והשנה טסתי ללידינגטון.אני ...

שלום קוראים לי רועי וייס ואני רוצה לספר לכן על החוויה המטורפת שעברתי הקיץ בסאמר סקול.

השנה נסעתי לסאמר סכול בפעם הראשונה בחיי במרכז לידינגטון אקסטרים. שהגענו לשדה התעופה כולם היו נרגשים ועם ציפיות.

בהתחלה לא הכרנו והיינו ביישנים אבל על הדרך כבר התחלנו להכיר.

אני כבר הכרתי כמה חברים בשדה התעופה לאחר מכן עלינו לטיסה שבאמת הייתה הטיסה הכי כיפית בחיים שלי, הכרתי בה עוד חברים חדשים ועשינו מלא צחוקים.

הגענו באוטובוס למרכז לידינגטון כבר מהאוטובוס הבנתי שזה מקום מדהים לאחר מכן ירדנו מאוטובוס ועשו לנו סיור במקום הבנתי שאני הולך לעבור במקום הזה חוויה מטורפת.

קמנו ליום השני ועשינו מבחנים וחילקו אותנו לפי רמות אנגלית אכלנו במקום בוקר צהריים וערב האוכל בלידימגוון היה מצוין ולא היה לי שם שום בעיה עם האוכל. בצהריים היו פעילויות אקסטרים מטורפות כמו: טרפז, קיר טיפוס, אומגה, קנו, ראפט, קיר טיפוס עם מכשולים דברים מטורפים ואני מאוד נהניתי בהם. היו גם פעילויות ערב מאוד מהנות כמו מדורה, תחנות, כדורגל ועוד המון דברים.

בנוסף לכך היו לנו המון סיורים לכל מיני ערים כמו: bath, אוקספורד, וינסדור ולונדון היה מאוד מעניין להסתובב בערים האלו ולראות אותם. טיילנו ועשינו גם לכל מיני מקומות מסוימים כמו: מוזאון השעווה, היינו בהצגה של אלאדין, שייט, גלגל ענק (London eye) וגם היה לנו זמן חופשי שבו יכלנו לעשות מה שאנחנו רוצים כמו: לעשות קניות, לאכול, לקנות מזכרות/מתנות למשפחה ועוד המון דברים. אני אישית מאוד נהניתי מהסיורים וגם מהנסיעה באוטובוס שהיה שם אווירה שמנו מוזיקה ועשינו צחוקים ודיברנו למרות שאני רוב הזמן ישנתי גם מזה נהניתי כי זה היה זמן לנוח ולהירגע.

המדריכה שלנו גאיה הייתה הכי טובה בעולם תמיד דאגה לנו והייתה סובלנית וקשובה לנו ולבעיות שלנו. תמיד עזרה לנו בכל מה שהיה צריך, עשתה איתנו צחוקים וכשהיה צריך להיות רצינים תמיד פיקסה אותנו.

היה מאוד קשה לעזוב היה שם צוות מורים מדהים והמדריכי פעילויות היו מאוד נחמדים, המפויח טיולים היו מצוינים וכולם שם היו ממש נחמדים. הכרתי הרבה חברים מכל העולם ומכל מיני מדימות כמו: סין,יפן, איטליה, צרפת, ספרד, גרמניה תוניסיה ועוד. אני אתגעגע לכולם לכל החברים, למקום, לפעילויות, לאנשים, לילדים מכל העולם ואפילו סתם לצחוקים ולזה שישבנו במסדרון ודיברנו ושמענו מוזיקה.

זו הייתה חוויה מטורפת שאני לא אשכח לעולם אני מרגיש גם שהשתפרתי מאוד באנגלית ואני ממליץ לכל אחד ללכת ולנסות כי זאת באמת חוויה מטורפת ותודה על הכל.