רומי

• התקשר אלי בסקייפ
  • התחבר אלי בגוגל+

רומי רהב  (רומי)

הסאמר סקול שלי..  השנה ...

גור זידל  (גור)

הסאמר סקול שלי- גור זיידל באתי ...

gali layfer  (גלי)

איך אפשר לסכם חוויה כל כך ...

תמר מזרחי  (תמר)

הסיפור שלי מתחיל הרבה לפני ...

נועה פרנקל

ואו! איך אפשר לסכם שבועיים ...

הסאמר סקול שלי..

השנה יצאתי לסאמר סקול והמטרה העיקרית שלי הייתה לשפר את האנגלית שלי. אני חושבת שאולי לא שיפרתי את האנגלית כמו שציפיתי אבל הסמאר סקול הזה עזר לי בכל כך הרבה דברים אחרים שאפילו לא חשבתי שזה יעזור לי בהם.

זאת הייתה הפעם ראשונה שטסתי לבד לחול בלי המשפחה שלי ובלי החברים שלי. היו לי כל כך הרבה חששות בהתחלה, חשבתי שאני לא אתחבר לשאר הילדים, שאני לא אהנה, שאני אשאר לבד, ועצם העובדה לטוס לבד לחול הפחידה אותי.

אין לי ביטחון עצמי בשמיים וקשה לי להפתח לאנשים אבל אני יכולה להגיד בוודאות שהסאמר סקול הזה העלה לי את הביטחון העצמי ברמות, גם מבחינה של לבוא ולהיפתח לילדים, ליצור חברויות, לדבר מול אנשים- מה שעד היום לא היה לי אומץ לעשות. למדתי להסתדר לבד, לא להיות תלויה באנשים אחרים והבנתי שאני לא פחות טובה מאחרים. גיליתי על עצמי דברים חדשים- על האופי שלי והכרתי את עצמי הרבה יותר טוב.

הכרתי פה חברים לחיים שהעלו לי את הביטחון, שהצחיקו אותי, ושהפכו לי את הטיול הזה לחוויה הכי טובה שיכלתי לעבור.

התבגרנו פה ביחד, למדנו, צחקנו, היינו אמיתיים, כנים, לא הסתרו כלום ויכלנו לספר את הסיפורים הכי רגישים והכי קשים שלנו אחד לשניה.

התחברתי פה לילדים שהפכו כבר ממזמן למשפחה השניה שלי. אני כל כך שמחה שיצאתי לטיול הזה עם הקבוצה הזאת, זאת הייתה אחת החוויות הכי טובות ומשמעותיות שעברתי בחיים שלי.

עכשיו קצת על הסאמר סקול עצמו- שכחתי לרגע שאתם לא הייתם פה ולא חוויתם את מה שאני חוויתי...

טוב אז ככה, הלימודים- תתפלאו אבל גם שם נהניתי ברמות, זה לא לימודים כמו שאתם בטח חושבים, הם הרבה יותר חוויתים. בכל כיתה יש ילדים מכל המדינות- רוסים, איטלקים, גרמנים, צרפתים וכו'.

לימדו אותנו דרך מצגות, סרטונים, דיבורים, משחקים, פרויקטים, דו שיח עם ילדים משאר העולם . היו לנו שני מורים, אחד ללימודים עצמם (דקדוק ואוצר מילים), ואחת לפרויקטים.

פעילויות- אחרי הלימודים היו לנו פעילות ותמיד הייתה לנו בחירה שנוכל לבחור מה אנחנו רוצים לעשות ולמה אנחנו מתחברים יותר. האופציות היו: בריכה, משחקי כדור (כל פעם משהו אחר), הכנת צמידים, משחקי קופסא ועוד... הפעילות היו עם הילדים משאר המדינות והם ממש גיבשו בינינו.

טיולים- הטיולים לפעמים היו של כל המדינות ולפעמים רק של ישראל. אני ממש נהניתי בטיולים בגלל שהמקומות שלקחו אותנו אליהם היו יפים, מעניינים, ולפעמים אחרי הטיולים נתנו לנו זמן חופשי בו יכלנו לבחור מה אנחנו רוצים לעשות, חלק הלכו לעשות קצת שופינג וחלק בחרו ללכת למסעדה ולאכול קצת אוכל נורמאלי וטעים.

אוכל- אין לי כל כך מה לפרט על האוכל יש כאלה שאהבו אותו ויש כאלה שלא, אבל הוא אכיל ואפשר להסתדר איתו ולחלק הוא אפילו היה טעים. תמיד אבל אפשר להסתדר, היה לנו סופר ליד המגורים אז אחרי הלימודים הלכנו קנינו מה שאנחנו אוהבים (קורנפלקס, ירקות, פירות, פסטה, חלב, שתיה וכד') ושחזרנו למגורים הכנו לעצמנו אוכל ואכלנו אוכל כמו בבית.

אני רק רוצה להגיד תודה לכל מי שעבר איתי את החוויה הזאת מתגעגעת לכולם ואוהבת אחד אחד 3>