עמית

• מרכז: לוס אנג′לס
  • יצאתי בקיץ: 2017

עמית יונה בר חורין  (עמית)

וואוווו!! איך אפשר לתאר במילים ...

נגה פנטו  (נגה )

היי, קוראים לי נגה פנטו והשנה ...

דן אילת

שלום   קוראים לי דן אילת.היתי ...

שגיא בן יאיר   (גיגי)

קוראים לי שגיא ואני השנה יצאתי ...

שלי גוראל  (shelly)

שלום,   קוראים לי שלי ...

אביגיל הרצוג

היייייי,   אני אביגיל ...

וואוווו!! איך אפשר לתאר במילים את הקיץ הכי מדהים שעבר עלי בחיים?!?!

טוב אז אני אתחיל ככה, היי אני עמית, בחרתי לעשות משהו מיוחד הקיץ עם חברה שלי, אביגיל, ובחרנו לצאת למסע בן 17 ימים בלוס אנג'לס לאס וגאס וגרנד קניון!!!SmileysSmileysSmileys

אז אחרי שנפתחה קבוצת וואטצאפ קצת שקטה, ושהיה מפגש נחמד ומעט מביך, נפגשנו הקבוצה הישראלית ב 10.7.17 בנמל התעופה בן גוריון כל הקבוצה.

נפרדנו מההורים לשלום והבטחנו לחזור עם מתנות בקרובSmileysSmileys כבר בשדה התעופה התחלנו להתחבר, לדבר, לספר ולצחוק אחד עם השני.

במפגש הקבוצתי כבר ידעתי שיש לי קבוצה מדהימה אבל עכשיו הייתי בטוחה בזה!

הטיסה עברה מהר, כי זאת היתה טיסת לילה אז רוב הזמן ישנו, וכשלא ישנו, דיברנו כל הקבוצה וצחקנו ביחד.

כשהגענו ללוס אנג'לס הופתענו לגלות שלאחד הילדים נשברה המזוודה ולאחת הילדות נאבד הטלפון. אבל אל דאגה, זהבית המדריכה המדהימה שלנו כבר טיפלה בהכל וסידרה את העניין.

בדרך לאוניסרסיטה ראינו את לוס אנג'לס המושלמתת! הכל כלכך יפה מטופח ומפואר.
ואז הגענו! האוניברסיטה הענקית והמפורסמת- UCLA!!!! SmileysSmileys ישר התמקמנו בחדרים ומיהרנו לעשות את מבחן הרמה. אין מה לפחד מהמבחן, הוא קליל ולא קשה מידיי (תאמינו לאחת שיודעתSmileys)

לאחר המבחן עשו לנו סיור באוניברסיטה ונדהמנו לגלות שיש 3 חדרי אוכל, מספר בריכות ואפילו עם מקפצה, חדר כושר, בניינים מפורסים שצולמו בהם סרטים, חדרים מפוארים ואפילו מתחם קניות באוניברסיטה עצמה!!!SmileysSmileys

ביום השני כשחולקנו לכיתות, גיליתי שאני הישראלית היחידה בכיתה, ונלחצתי מזה מאוד ומייד זהבית טיפלה בעניין, הפעילה את קסמיה והועברתי לכיתה אחרת עם עוד ישראלי...

אבל! אחרי היום הראשון בכיתה, מצאתי חברים מדהימים מח"ול וגיליתי שזה לא כזה נורא להיות הישראלית היחידה בכיתה, וזה אפילו עדיף! כי אם לא, כנראה שפחות היתי מתחברת לילדים מכל העולם. אז התעקשתי להשאר בכיתה הזאת וכך היהSmileys
בכיתה היו צרפתים, רוסים, יפנים וברזילאים (בעיקר ברזילאיםSmileys)

בלוס אנג'לס המהממת ביקרנו וטיילנו בסנטה מוניקה (פעמיים- ביקשנו אישור מיוחד לצאת עוד פעם כי לא מיצינו את המקום), סיקס פלאגס, גרוב מול, פארק מים, הוליווד ושדרת הכוכבים, וניס ביץ', דיסנילנד, אווטלט ועוד הרבה מקומות מדהימים!!

היו ימים שלא יצאנו מהאוניברסיטה ובהם עשינו פעילויות מקומיות כמו כדורסל, בריכה, חדר כושר, משחקי מים וספורט ועוד. (לסיפורים מלאים על מה עבר עלינו כל יום ויום יש להיכנס ליומן מסע/ מדריכים מעדכנים בלייב- שם תוכלו לקרוא ספציפית מה עבר עלינו על אותו היום ולראות תמונות מאותו היום)

בערב, יצאנו לדבר ולשחק עם הקבוצות האחרות, היה ממש כיף לדבר איתם על דברים שונים ולהשמיע ולשמוע מוסיקה שונה מכל ארץ וארץ.

בשבוע הראשון התקיימה מסיבת פרידה כי היפנים ולחלק מהברזילאים עוזים ביום למחרת. אז רקדנו, צחקנו, בכינו ובעיקר נהננו מכל שניה ושניה.

גם קידוש בימיי שישי עשינו, ואפילו הזמנו מורה אחת מארדמור שגילינו שהיא יהודיה! בשבוע השני היתה עוד מסיבת פרידה, והפעם כי אנחנו הקבוצה הישראלית ועוד כמה קבוצות ברזילאיות עוזבות.

היה מדהים ב-UCLA, אני לא אשכח את המקום הזה לעולם!