טל

• מרכז: לידינגטון
  • יצאתי בקיץ: 2017

טל שרם

זה היה הקיץ הבלתי נשכח. אני ...

מאיה חסון

היי   קוראים לי מאיה ...

רוני ידובסקי

היי,   קוראים לי רוני ...

תומר כהן

שלום,   קוראים לי תומר ...

ליאם אורן  (ליאם)

השנה יצאתי למרכז לדינגטון,בהתחלה ...

רותם רביד

התרגשתי.  התרגשתי כל ...

זה היה הקיץ הבלתי נשכח. אני זוכרת שספרתי את הימים (שנשארו רק עוד יומיים התחלתי לספור שעות), הייתי מאוד נרגשת, חוששת ובעיקר מצפה ליום הטיסה. חששתי שאני לא אסתדר עם האנגלית, חששתי שהאוכל לא יהיה לטעמי, חששתי שהקבוצה לא תואהב אותי חשששתי שאני לא אתחבר למדריכות ובעיקר - פשוט חששתי, אך ציפיתי וחיכיתי לכך חצי שנה והתרגשתי מאוד.

היום אני יודעת שחששותי היו לשווא (מלבד האוכלSmileys) ונהנתי מכל רגע !

נהנתי מהטיולים - ללונדון, לאוקספורד, לבאת', ללונה פארק, מהפעילויות אקסטרים המגניבות - סנאפלינג, קיר טיפוס, חץ וקשת, נדנדה ענקית ואפילו מהשיעורים עם הילדים מכל העולם והמורים המצחיקים.
הכי אהבתי את היום טיול למאדם טוסו ולמחזמר מלך האריות. במאדם טוסו היה מהנה מאוד "לפגוש" את כל המפורסמים ולהצתלם איתם, לאחר מכן אכלנו קרפ מאוד מאוד טעים והלכנו ל COVEN GARDEN ולבסוף סימנו את היום הכל כך מגניב הזה במחזמר המרהיב - מלך האריות.

גיליתי שהאנגלית שלי לא עד כדי כך גרוע כמו שחשבתי, שהאוכל... אכיל (עם קצת מלח), שהקבוצה שלי היא הקבוצה הכי חמה ואוהבת בעולם Smileys!!! ושיש לי את המדריכות הכי מדהימות בעולם!!! אני עדיין לא קולטת שזב כבר נגמר - היה עצוב להיפרד מכול הקבוצה, מנופר ורעות המדרכיות המהממות שלנו ומהילדים שהכרנו שם....

אני חזרתי מאנגליה עם מספר מסקנות מעניינות והרי הן :
1. אנגליה היא מדינה הפוכה בהכול - הצדדים של ההגה במכונית, הצדדים של הכביש, הברקסים באופניים, הארוחות מבולבלות לגמרי ובעיקר, הגשםSmileys. למה יורד גשם באוגוסט?
2. באנגליה יש שני צבעים בולטים: אפור (המבנים והמזג אויר) וירוק (העצים, המדשאות הענקיות וכל הצמחיה).
3. האנגלים אוהבים אוכל אחר... הם אוכלים בבוקר נקניקיות ולפעמים בצהריים כריך.  אנגלים... לכו תבינו...

והנה מספר עצות לבאים ללידינגטון בשנה הבאה :
1. אל תיבהלו מהאזעקות אש! הם לא הופעלו בגלל שנשמתם. (בלידינגטון גלאי העשן מאוד רגישים ומופעלים גם מהאדים של המקלחת וגם מדורדורנט ספריי).

2. תניחו לכם ליד המיטה נעליים וסווצ'ר למקרה של אזעקת אש (דורדורנט) בלילה. (לנו היה כמעט כל לילה אזעקה).

3. תהנו מכול רגע!!! ותנצלו כל רגע!!! שבועיים זה סתם נשמע הרבה, זה עובר ברגע. (אני עוד לא קלטתי שאני שם ואני כבר פה חזרה בארץ).

ולסיום רציתי להודות לרעות ונופר המדריכות המהממות שלנו שבלעדיהן כל זה היה אחרת לגמרי!!!