נועלה

• מרכז: לונדון ברונל Discovery
  • יצאתי בקיץ: 2016

נועה דרעי  (נועלה)

אוקיי אז היי לכולם!שמי הוא ...

עומר עדוי

שלום קוראים לי עומר עדוי ...

עדי שילמן  (שובי דובי)

שלום לכולם, קוראים לי עדי ...

אליזבת לייקינד  (ליזה)

אז מאיפה להתחיל... סאמר ...

אמיל פינוס  (אמיל)

שלום, אני אמיל פינוס מירושלים ...

נועה פדידה   (פדידה)

לא מאמינה שזה נגמר ..... היי ...

אוקיי אז היי לכולם!
שמי הוא נועה דרעי והשנה בחופש הגדול יצאתי לסאמר סקול באנגליה באוניברסיטת ברונל.
היה לי מדהים ברמות שאי אפשר לתאר בכלל.Smileys
כבר בשדה תעופה כולי הייתי בהתרגשותSmileys, לא יכולתי לחכות בכלל לטיסה, בשדה תעופה היה כיף ביחד עם כולם הכרנו התחברנו ועכלנו שיש לנו שלושה שבועות להיות ביחד!!Smileys כשהגענו לאנגליה ההתרגשות היתה בשיאה, סוף סוף יכולנו להבין ולראות בעיניים ולא מתמונות את המקום המדהים הזה שנקרא אנגליה ויותר מזה את האוניברסיטה המדהימה ברונל.

אומנם לקח יום יומיים להשתלב שם, להכיר חברים חדשים מהעולם ומישראל,Smileys להכיר ולהתרגל למקום השונה מהבית ויאללה להתחיל להנות.
אפשר להגיד שהכרתי חברים מישראל, מחול ובכלל חברים לחיים אם זה בשיעורים(שהיו קצת מעצבנים), בארוחות הנוראיות בחדר האוכל, בטיולים(שמידי פעם יצאנו גם עם קבוצות מהעולם) בזמן הפנוי(שכמעט לא היה בכלל) בפעילויות ובכלל בכל הקאמפ.

ביקרנו באין ספור מקומות באנגליה  ראינו תרבויות חווינו את האנשים וכמובן את החנויות. אני יכולה להגיד שהיו כמה טיולים שהיו חסרי פואנטה ומיותרים כמו מוזיאונים עתיקים ללא הסבר מדריך וכולי.

היו גם כמה וכמה תקלות אך את כל הדברים האלו היה שווה לספוג עקב החוויה הגדולה.

ביקרנו בערים באנגליה כמו קיימברידג', באת', אוקספורד ברייטון וינזדור... בפארקים (טורפ פארק) פארק ענקייייייי עם מתקנים מפחידים ונדיריםםםםםם(דרך אגב היה מושלםם), מוזיאוניםSmileys  , מחזמר, מקומות תיירותיים רחובות הומי אדם ומלא מלא מלא מלא מלא מרכזי קניות.

הכרתי חברות שבחיים אני לא אשכח ותמיד אשמור  איתן על קשר. נהנתי כל כך ולא הצטערתי לרגע שנסעתי. אפילו כשחזרתי הביתה התבאסתי נורא.
נוכחתי לגלות ששיפרתי את האנגלית שלי בכמה רמות ונהני לדבר אנגלית.
תודה לרוני המדריכה המהממת שלקחה חלק בחוויה הנדירה שעברנו אוהבים אותך!Smileys

לדעתי לכל אחד מגיע לחוות חוויה מדהימה ובלתי נשכחת כזאת. מקווה מאוד שאחזור שנה הבאה.