ירין

ירין חוה תפארת

היי   קוראים לי ירין ...

מתת מזל טוב

טוב אז איך אני מתחילה בכלל ...

itay rieken

קוראים לי איתי וגם אני הייתי ...

קשת יהודה  (קשת)

היי   אני קשת יהודה בת ...

רוני מאירי

היי   קוראים לי רוני ...

זיו שביט

השבועיים וחצי שלי בלוס אנג׳לס ...

היי

קוראים לי ירין תפארת ואני יצאתי לסאמר סקול בלוס אנג'לס לאס וגאס וגרנד קניון.

ניתנה לי זכות לצאת למסע ולחוויה המטורפת הזאת ובמיוחד עם חברה טובה מהבית.

אז אני אתחיל ברגעים לפני הסאמר סקול,
לפני שיוצאים לסאמר סקול נעשה מפגש שבו אתה מכיר את הילדים שאיתם אתה הולך לבלות במרחק של 15 שעות טיסה מהבית, להכיר את המדריכה - בקיצור, להכיר את המשפחה החדשה שלך לשבועיים וחצי הקרובים.

קיבלנו את הכרטיסי טיסה, וההתרגשות החלה.

במפגש הראשוני עם כל הילדים יש מבוכה קטנטנה, ילדים מכל קצוות הארץ שבכלל אתה לא מכיר, יש כאלה שיעשו עלייך רושם ראשוני לא הכי טוב ולא ידברו ואז בטיול אתה מכיר ילד עם עולם שלם בתוכו.

גם המפגש הזה עבר לו והגענו ליום של הטיסה שבו התחלנו יותר לדבר אחד עם השני, להיפתח אחד עם השני, גם עם המדריכה וגם עם הילדים.

כשהגענו ללוס אנג'לס ישר עלינו על האוטובוס והגענו למרכז UCLA - אחת האוניברסיטות היותר מרשימות שראיתי, מקום יוצא מן הכלל, התאקלמנו בחדרים המטורפים שניתנו לנו, החדר ( דירה בת שני חדרים כולל סלון ) הייתה מאוד גדולה, נכנסתי לחדר עם חברתי מהארץ ועם עוד שני שותפות שאותם לא הכרתי ומיד נהפכנו לחברות טובות.

ביום הראשון הסתובבנו באוניברסיטה, עשינו סיור, למדנו להכיר את המקום ואת הדרכים לכל מקום אפשרי באוניברסיטה, עשינו מבחן רמות שכלל מבחן ידע, הבנה ודיבור באנגלית, הכרנו ילדים מכל העולם

יום לאחר מכן יצאנו לבוורלי הילס הצטלמנו עם השלט הסתובבנו בממקומות היוקרתיים של בוורלי, יום לאחר מכן היינו בסנטה מוניקה, גם מקום מטורף עם מלא מקומות של שופינג וחוף מדהים, היינו בגם בדיסנילנד שזה כמובן הגשמת חלום ילדות קטנטנה ועם הזמן שחלף סיימנו כבר שבוע ראשון והגיעה השבת וגם עזיבתם של הברזילאים בשבוע הראשון שאליהם אני חושבת שכל הקבוצה הישראלית התחברה.

ביום שישי היינו בבריכה של UCLA השתזפנו, צחקנו ונהננו כמובן ובערב עשינו קידוש שהיה מאוד מרגש ולקראת הערב נעשתה מסיבה לברזילאים שעזבו שהייתה מאוד כיפית ומשמחת.

ביום שבת הלכנו לווסט ווד והכרנו את מה שנמצא מחוץ לאוניברסיטה, את בתי האחווה של הסטודנטים שנמצאים בחופשה ועשינו שופינג כמובן.

שבוע לאחר מכן היינו בפארק מים שהיו בו מגלשות מים מטורפות, היינו בהוליווד בשדרת הכוכבים, ליד השלט, הצטלמנו המוןן, אחר כך היינו בSIX FLAGS מקום עם מלא רכבות הרים משוגעות - אקסטרימי במיוחד!!!

ביום שבת התארגנו לקראת העזיבה שלנו את המרכז ביום ראשון ואפילו המרכז הוציא אותנו לוניס ביץ' מה שלא נקבע בלוז - וניס ביץ זה טיילת מדהימה עם חוף באמת משגע יש הרבה מה לראות!!

ומבלי לשים לב שבועיים בלוס אנג'לס נגמרו להם :(
ביום ראשון בבוקר נפרדנו מכל המדריכים ומהורים בUCLA, הפרידה הייתה מאוד עצובה באמת התחברנו לכל אחד מהצוות ויצאנו ישירות ללאס ווגאס לנסיעה של 4 שעות שעוברת מהר מאוד, עצרנו באאוטלט עשינו עוד שופינג והגענו למלון התאקלמנו בו ויצאנו ישר לשדרה הראשית בלאס וגאס הסתובבנו בה עשינו עוד שופינג ולאחר מכן הלכנו לאכול ארוחת ערב מאוד טעימה
חזרנו מאוחר למלון וישר הלכנו לישון.

בבוקר לאחר מכן יצאנו גם מוקדם לגרנד קניון כשהגענו לגרנד קניון עברנו בכל התחנות הנלוות לו עד שהגענו לטופ של הטופ - המקום מרהיב יפייפה ובלתי ניתן להסברה במילים- פשוט היה שווה כל דקה ודקה להתבוננות בנוף הזה !
 לאחר מכן חזרנו ללאס ווגאס לשדרה הראשית ועצרנו לאכול ארוחת ערב אחרונה בהארד רוק קפה שהיה בו ממש טעים.

כפי שניתן לראות, לסכם שבועיים וחצי זה לא כל כך אפשרי.

החוויה הכי עוצמתית שהייתה לי, חוויות שכבר אי אפשר להסביר במילים אלא רק בלהיות שם ולראות הכל, האחריות והעצמאות שניתנה לי במסע הזה, החיבור לכל ילד וילד באשר הוא, המדריכות המדהימות שליוו אותנו כל רגע והיו כמו עוגן עבורי וכל הילדים הללו שהפכו בשבילי למשפחה.

דבר שבחיים לא אשכח, חוייה של פעם בחיים, שמחה ביותר שיצאתי למסע הזה בפעם הראשונה ושעדיין נשאר טעם של עוד. ♥ SmileysSmileys