דולב

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2016

שני מאור  (דולב)

קוראים לי שני ואני בת 14 מפתח ...

הדר שבתאי  (הדר)

אוקי אז הגעתי עם הקבוצה שלי ...

גל גורי

אז היי, קוראים לי ליה יאיר, ...

ליז בכר  (ליזי)

טוב, אז שמי ליז בכר ואני גרה ...

ליה יאיר

אז היי, קוראים לי ליה יאיר, ...

נעם דיאמנט

אני נעם דיאמנט בת 14 מקיבוץ ...

קוראים לי שני ואני בת 14 מפתח תקווה.Smileys
השנה החלטתי לנסוע לרויאל סקול באנגליה בעקבות המלצה של חברה טובה שלי שנסעה לפני שנתיים.

התרגשתי מאוד לפני הנסיעה וחשבתי על מה שיהיה בסאמר סקול, את מי אני אפגוש ואיזה מדריך או מדריכה יהיו לי.

הגענו לשדה התעופה בלילה, פגשנו את ליזה המדריכה שנראתה חמודה והכרתי כמה ילדים.

אחרי טיסה ארוכה הגענו למרכז ARDMORE, שזו חברה שמחברת את קמפוס עם עוד חברות ממנה מגיעות קבוצות ילדים ממדינות אחרות.

קיבלנו את החדרים, בחדר שלנו היה ריח קצת מוזר אבל זה הסתדר אחרי ששמו בחדר מטהר אוויר. המיטה היתה למעלה ומתחתיה שולחן כתיבה וכסא.
הלכנו לחדר האוכל, ביום הראשון האוכל לא היה ממש טעים לי אבל לאחר מכן זה השתפר מאוד. אכלנו פיש אנד ציפס ועוד.

הכרתי כמה בנות מקסימות מיפן, החלפנו ביננו ממתקים ולימדתי אותם מה זה שקדי מרק ובמבה שהבאתי איתי. בהמשך הגיעה קבוצת בנות מטייואן וגם איתן דיברנו וצחקנו Smileys.
ביום השני עשינו מבחני רמה והתחלנו ללמוד בכיתות.Smileys
בשיעורים לימדו אותנו על משפחת המלוכה,הכסף האנגלי,המאכלים, ספורט מיוחד, חנויות בלונדון ועוד.בהמשך הלימודים הכנו פוסטרים לפרוייקטים שתכננו יחד ובשיעור האחרון הכנו עיתון ובו החוויות שלנו מהמחנה.

בשבוע הראשון נושא הפעילויות היה גיבורי על והיה מאוד כייף. שיחקנו ויצרנו גיבורי על משלנו ולבסוף עשינו תצוגת אופנה של גיבורי על.

בשבוע השני הנושא היה טבע וים. ציירנו את הנופים היפים וצילמנו את הנוף בתחרות צילום. נהנתי מאוד בפעילויות.Smileys

היו כמה ימים גשומים ואני הצטננתי אבל לקחתי אקמול קולד ולבשתי את כל המזוודה שלי בערך כי היה לי קרררר.

אהבתי את הטיולים שעשינו, סינדי ואני מצאנו חנויות מיוחדות וקנינו דברים ממש יפים. אהבתי מאוד את הטיול לבית הספר לנסיכות,המבנה מהמם והגינה היתה קסומה.

בטיול ללונדון היינו בשייט מדהים על התמזה וראינו מהסירה את הנופים היפים והבניינים המיוחדים, את הביג בן ולונדון איי.

באחד הטיולים ביקרנו במאדם טוסו וראינו את המחזמר אלדין. המחזר היה מרשים מאוד. עוד כשישבנו ראיתי שהוילון מיוחד מאוד ואמרו שהוא נעשה בעבודת יד.

כשהתחיל המחזמר הרגשתי שאני נמצאת בהפקה הוליוודית לסרט. הכל היה ממש מושקע: התפאורה מהממת, התלבושות והמוסיקה. היה פשוט מדהים!
ליזה המדריכה שלנו היתה מקסימה ושמחתי מאוד שהיא היתה המדריכה שלי. היא עזרה בכל בעיה שהיתה והרגיעה כשהתגעגענו יותר מדי. הרגשתי בטחון שהיא איתנו. בכל זאת- זו הפעם הראשונה שאני לבד בחו"ל.

מדי פעם ליזה עשתה פעילויות מעניינות רק לקבוצה שלנו. ביום האחרון עשינו פעילות סיכום וכל אחד כתב במחברת של השני כמה מילים על ההכרות איתו.
אחרי שבועיים של כייף טסנו חזרה הביתה, לא לפני שעשיתי עוד קצת שופינג בדיוטי פרי של לונדון וגם בדיוטי פרי במטוסSmileys

לסיכום: נהנתי מאוד בסאמר סקול והכרתי חברות חדשות.

למי שנוסע אני ממליצה לקחת הרבה בגדים חמים, אקמול קולד וכסף לשופינג.