שירה

• יצאתי בקיץ: 2015

שירה פסטרנק  (שירה)

היי , אני שירה פסטרנק והשנה ...

שחר קלאודיה פריד  (שחר)

היי, קוראים לי שחר פריד, אני ...

תמר אופק  (תמר)

היי, אני תמר אופק והשנה הייתי ...

גיל גרין

היי, קוראים לי גיל גריןהשנה ...

בר ציבלין  (בר)

אוקיי אז... איפה בכלל מתחילים? איך ...

שחר מאיר  (שחר2410)

**זהירות חפירה לפניך**   אז ...

היי ,

אני שירה פסטרנק והשנה יצאתי לסאמר סקול בברייטון.

השנה יום הטיסה יצא על יום ההולדת שלי והוא היה היומולדת הכי טוב שיכולתי לבקש!!

אז נתחיל ממש מההתחלה ... שתי החברות הכי טובות שלי ואני נרשמנו יחד לסאמר סקול 125 ימים לפני ! היה לנו קשה לחכות ... עוד חברה ממש טובה שלנו הצטרפה לסאמר סקול וספרה יחד איתנו לאחור!! והנה היום לו חיכינו הגיע ולא היה יותר מאושרות מארבעתינו!!

כמובן שחודשים לפני שטסנו הייתה קבוצת ווטאפ וכבר הגענו מגובשים ומוכנים לטיסה. כולנו דיברנו ונהנינו בטיסה וחלקנו היינו עוד קצת סגורים ובסוף נהיינו משפחה של ממש Smileys

אחרי שהגענו מרוגשים ושמחים לשדה התעופה לוטון כבר התחלנו להתרגל אחד לשני ואחרי נסיעה של שעתיים הגענו לברייטון ...

המקום היה עצום!! הרגשנו ממש בארמון:)
הלכנו לקבל חדרים התמקמנו והגענו לפעילות הראשונהSmileys

כל יום לאחר מכן קמנו לפני שמונה כדי להספיק לארוחת הבוקר אחכ הפסקה של חצי שעה בערך הלכנו למיטינג פוינט לאחר מכן פעילויות הפסקות ולימודים.

כמו כן היה גם מבחן רמה אבל הוא לא היה קשה אין מה להילחץ ממנו.
היה נגיד יום בערב עם פעילות של בליינד דייט שזה היה ממש מצחיק , היה ערב כשרונות צעירים ששמנו דרך השלום ורקדנו וקפצנו על הבמה וניסינו לעשות צחוקים וכיף אבל לא ממש זרמו איתנו כי עשינו באלגן Smileys

היה פעילויות ספורטיביות כמו בייסבול וכדורגל , בנדמינטון ועוד.. היה פעילויות ממש כיפיות ובסיום כל פעילות בערב שמו את השיר וכולם רקדו ביחד ואז התפזרנו לחדרים..Smileys
היה מרכז קניות בברייטון עם טופ שופ ברשקה ועוד .. היה פעם ביומיים שלושה שופינג ולבנות הייתי ממליצה להביא בין 400-500 פאונד ולבנים 300 בערך.

האוכל היה סבבה בעיקר פסטה אבל אוכל שאפשר להסתדר איתו , כמובן שגם אכלנו בחוץ ובסהכ אחלה אוכל.
זה היה חוויה פשוט מטורפת , באמת שקשה לתאר !! אם יש לכם אפשרות לטוס לסאמר סקול , אל תהססו , לכו על זה !! אחד הדברים הכי מטורפין שחוויתי בחיי ואני ממליצה לכולם לבוא ובמיוחד לברייטון...
לנו היה מקום מפגש מיוחד של כל הישראלים שאליו היינו הולכים לספסל ליד המגורי בנים אז תמיד בהפסקות ואחרי פעילויות היינו הולכים לשם ויושבים צוחקים ונהנים... Smileys

הטיולים ללונדון היו גם ממש כיפים והיינו הקבוצה הכי מדהימה שיש !! רקדנו כל הזמן את הריקוד של ברייטון שמקווה שיהיה גם לבאים שיטוסו, והיינו במחזמר מאמא מיה ומאז שהלכנו כל יום שרנו את כל השירים!היו סיפורי אהבה גם מהארץ וגם מחול.. Smileys

בחיים לא נהנתי בטיול כמו שנהנתי כאן.

המדריכים היו מדהימים ברמות שאי אפשר לתאר, גם מהארץ וגם מחול!!

היה לנו בדיחות פרטיות של כל הילדים וביום האחרון שלנו ביחד עשינו רשימה ארוכה של כל הבדיחות ורק אז הבנו כמה שנתגעגע !!Smileys

הכרנו מלא ילדים מארצות אחרות ויש לנו קבוצות ווטאפ איתם וכמובן שאנחנו כבר מארגנים מפגש עם הקבוצה הישראלית.

ללא ספק, זה היה הקיץ הכי טוב בחיי וכמובן שכולם תבואו לברייטון !! אתם לא תתחרטוSmileys

אז תודה על הקיץ הכי מדהים בחיים שלי, אוהבת אתכם ברייטון מחזור שלישי , משפחה שנייה שלי !!!Smileys