דבלין - אירלנד + לונדון 09.7.2023

היום השלישי- קתדרלת סיינט פטריק והמוזיאון epic.

הגענו ליום השלישי שלנו בטיול המושלם בדבלין.

אז היום קמנו בבוקר והלכנו לארוחת בוקר.

לאחר הארוחה יצאנו לסיור נוסף בעיר.Smileys הפעם הגענו תחילה לקתדרלה של סיינט פטריק.

את הנסיעה לקתדרלה עשינו באוטובוס שעבר בכל העיר כך יכולנו לחוות שוב את העיר והפעם ללא גשם.Smileys

הגענו לקתדרלה ושהייתה ניראת כמו טירה ישנה מבחוץ ולאחר שנכנסנו נחשפנו לאכיטקטורה מיימי הביניים. הבנות קיבלו זמן חופשי לטייל בתוך המבנה וללמוד קצת על ההיסטוריה שלו.

כך גם חווינו תרבות נוספת השונה משלנו. כל המקום הרגיש ממש כאילו היה תפאורה לסרט של הארי פוטר.Smileys

אחרי שסיימנו להסתובב בקתדלרה הלכנו למוזיאון epic.

את הנסיעה למוזיאון עשינו שוב בתחבורה ציבורית שממש נוחה כאן בדבלין. ממש הרגשנו מקומיות.Smileys המוזיאון לימד אותנו על ההיסטוריה של אירלנד ואפילו עלינו.

הופתענו לראות שגם לנו יש ייצוג במוזיאון-  חיים הרצוג היה מיוצג שם כבן של הרב הראשי של דבלין וכנשיא ה 6 של מדינת ישראל.Smileys

אחרי סיור במוזיאון וכמובן קצת זמן בחנות מזכרות חזרנו לארוחת צהרים במרכז.

משם המשכנו לשיעורים, הפעם כדי שנתרגל יותר את האנגלית חילקנו אותנו לקבוצות אפילו קטנות יותר ואחת המשימות הייתה להכין הצגה מהמתולוגיה הארית.

מחר הבנות יציגו את ההצגות כמובן נעדכן מה בחרה כל קבוצה.Smileys

לאחר השיעורים הלכנו לארוחת ערב ומשם לפעילות האחרונה להיום.

הפעילות הפעם הייתה משחקי קופסא. כמובן שנהנו מאוד ושוב הייצר התחרותי עזר לנו לנצח בלא מעט מהמשחקים.Smileys

עכשיו כל שנותר הוא לצבור כוחות לפני מחר.

מצופה לנו יום של שופינג, שיעורים, וכמובן הרבה כיף.