מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן 16.7.2023

היום השלושה עשה - שוק קאמדן + קידוש + מסיבה

הוורים יקרים!! אנחנו מתחילים את הספירה לאחור!Smileys

 

אז היום קמנו (רובנו חלק רבו עם השעון מעורר בבוקר) לשיעור האחרוון שלנו, ואחריו היה לנו מבחן סיום!  לא משנה מה - גם אם המבחן יכול להיות קל, תמיד זה ממש מלחיץ כשיש מבחן, ולכן אחרי זה כולנו נשמנו לרווחה ורצו לא.הצהריים כדי להספיק להיות בקאמדן כמה שיותר זמן. 

 

היציאה היום באה לנו בטוב, היינו צריכים קצת לצאת מהקמפוס ולהרגיש לונדון, ואכן הגענו למקום מהמם! הקמדן מרקט הוא מתחם ממש מגניב עם בניינים מעוצבים, מלא בחנויות מיוחדות, גרפיטי ברחובות, נגני רחוב, דוכני אוכל טעים והמון המון צבע! הסתובבנו ברחובות ופשוט נהננו מללכת על הגדה ובסימטאות מגניבותSmileys במרקט עצמו מידי פעם היה קצת קלסטרופובי ולכן כל פעם שהרגשנו את זה, הלכנו לסמטאות או לצפות על הנהר שזורם. 

 

אכלנו אוכל מגניב, נהננו מהיציאה ובייחוד פתאום חלקנו נזכרנו שוואלה אנחנו כמעט שבועיים באנגלייה!  לאחר מכן עלינו על האוטובוס לנסיעה של 40 דק' חזרה, הלכנו להתארגן ואז הגענו לקידוש וקבלת שבת. 

הבאנו ממתקים וקצת פירות טעימים, וקראנו לחברים ולמכרים לבוא להצטרף אלינו לקידוש. הסברנו מה זה אומר בכלל שבת, ועל כך שזה זמן משפחתי שבו אנחנו  פוגשים אחרי שבוע עמוס אחד את השני ויכולים לדבר. היה מרגש לראות עד כמה זה מעניין אנשים - אבל השיא היה שהבנים שלנו שמו ידיים על הראש בקידוש עצמו - וכל היפנים שמו יד על הראש גם - כאילו זה ההדבר הכי טריוויאלי לעשותSmileys שרנו ביחד שלום עליכם (הבאתו מילים SHALOM A LE CHEM) וישבנו לאכול. 

 

ואאז הגיע טקס הסיום של חלוקת התעודות - מחאנו כפיים מדינה  למדינה (לרוב כשלא התעייפנו) והפכנו לבוגרים - ואיך אפשר לסיים משהו בלי לחגוג אחרי?? ובאמת הלכנו למסיבה כיפית של הסיום שלנו  Smileys 

 

מחכיים למחרר - יום בלונדון - ללכת קצת למקומות התיירותיים! 

אוהביים SmileysSmileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה