מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן 16.7.2023

היום התשיעי שלנו - יום שגרה

אחרי הרבה פעילויות חוץ בימים האחרוניםםSmileys

היום נשארנו במרכז ליום של למידה וכיף

פתחנו את היום בארוחת הבוקר האנגלית שלנו... והמשכנו לפעילות עד א.הצהריים. חלקנו הלכנו לציור וחלקנו הלכנו ליום ספורט. זה הזמן שבו מתחילים מינגלינג עם אנשים אחרים במרכז ועד סוף (מהרגע שהגענו למרכז) התחברנו כבר ל- ספרדים, איטלקים, יפנים, צרפתים ומקסיקנים. 

במשחקי הכדור והטניס נוצה - לעיתים המשכנו את גאוות הצעירים בעולם הספורט במדינה ולעיתים כשלנו כשלון חרוץ וניצחו אותנו בפער של 10 נק' (אבל מי סופר? Smileys).

לאחר מכן הגענו לארוחת הצהריים - שהיא בסה"כ הייתה טובה, אבל אנחנו כבר עם צפיות לארוחת צהריים שתהיה לנו מחר בלונדון! 

אחרי ארוחת הצהריים ומנוחה, המשכנו ליום למידה מעניין!!Smileys

הלימודים מתנהלים בכיתות עם הרבה ילדים מהעולם!!

לאט לאט מכירים אותם יותר ויותר טובSmileys

חלקנו עשינו פרויקט שבו מצלמים סרט יחד, וחלקנו למדנו על שיטות חינוך בבתי ספר ובנינו את תוכנית החלומות למשרד החינוך במדינות שלנו. Smileys

 

שכנו לציין כי היום באופן רשמי נפתח הסטרבאקס במתחם שלנו - ואתם יכולים לנחש איפה היה ניתן למצוא אותנו...Smileys אחרי סחנשים עם חברים חדשים מהעולם, רצנו בגשם (טפטופ קל) למתחם שבו עושים את פעילות הערב - חידון תרבויות ועוד ידע כללי!!! בהתחלה הציגו במקרן דגלים וכל קבוצה ניחשה איזו מדינה - וכפי שישראלים טובים ומצויים עושים - ברגע שהציגו את מדינת ישראל - פצחנוו בצרחות וצהלולים - וגילינו לכולם של מי הדגל  SmileysSmileys

 

מבינים שממחר כבר מתחילים לספור לאחור והחוויה הזאת קצת מלחיצה ועצובה - אבל עד אז נהיה 3 פעמים בלונדון!! אז מקווים שזה קצת ישכיח את העצבות! 

 

מחר נוסעים להארי פוטר, לא יכולים לחכותתת

אוהבים ומתגעגעיםSmileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה