איסטבורן 16.7.2023

היום השמיני שלנו - ת'ורפארק!

יום כיף בת'ורפארק - הלונה פארק של הבריטים!

ערב טוב לכולם (או יותר נכון לפנות בוקר),

פתחנו את הבוקר שלנו בעצמאות יתרה כשסוף סוף אנחנו יכולים ללכת לבד לחדר אוכל ולא צריכים ליווי של מלווה, כי הכל באותו המתחם. הארוחת בוקר הייתה טעימה אנחנו לא מתנגדים לפתוח את הבוקר עם קוראסון נחמד ומיץ תפוזים ליד! אחרי התארגנויות ומרדף אחר הסנדוויצ'ים האבודים, עלינו על האוטובוס להמשך השלמת שעות השינה של הלילה - ושעה וחצי של שינה עשתה את שלה עד הגעתנו לפארק השעשועים הת'ורפארק!Smileys

הגענו למקום וראינו את הפארק הענק והמטורף מלא ברכבות הרים ודוכנים מגניבים! אנחנו הבנו שחוכמת ההמונים יכולה לעזור אז מבעוד מועד בדקנו איזה רכבות הכי שוות כדי לא לבזבז זמן. נכנסנו אחד אחרי השניה, קיבלנו מפה ורצנו אל עבר המתקנים,  זאת לא לפני שהתחלקנו לשתי קבוצות - אוהבי האקסטרים ואלה שאוהבים להשאר קרוב לקרקעSmileys! לאחר החלוקה ושירותים לפני כן, הלכנו/רצנו (תלוי באיזה קבוצה היינו) אל עבר המתקנים והתחלנו להנות!

הסתובבנו שעות בפארק היפיפה, שמעוצב לפי עולמות מגניבים ומשונים- עולם המים, האימה, אנגרי בירדס ועוד. הפארק עצום בגודלו, ולמרות שהיה המון זמן להסתובב, חוץ מכמה יחידי סגולה, לא הצלחנו להגיע בכלל לכל המתקנים... אולי בפעם הבאה Smileys

חלק דאגו לא לפספס אף מתקן, חלק דאגו לא לצאת בלי בובה, וחלק החליטו לעשות סיור קולינרי בפארק. אבל לא משנה מה עשינו הייתה פשוט חוויה מדהימה יחד עם מזג אוויר שהתחיל סגרירי ומטפטף והפך למושלם!

כאמור, היו בפארק המון משחקים, שאם מנצחים זוכים בבובות פרווה ענקיות!! חלקנו ניסינו לזכות מספר פעמים (ואיתם גם הכסף ניתן מספר פעמים) וחלקנו הצלחנו ואנחנו מאוד מקווים שנוכל להביא את הבובות שלנו לישראל על האובר וואייט שכבר רובנו הגענו איתו מהארץ!

עייפים ומסופקים התאספנו בכניסה למתחם ומשם הישר לשנ"צ שלנו באוטובוס, אך הפעם החלום השביעי שלנו נעצר באמצע  - משום שלקח לנהג במקום שעה וחצי רק שעה...SmileysSmileys סתם אין ספק שזה היה משמח שפתאום אנחנו קרובים למקומות ולא מרוחקים כמו מאיסטבורן היפה.

חזרנו למרכז בדיוק בזמן לארוחת ערב, עשינו כביסות (נרגשים מהפעם הראשונה בחיינו), הלכנו לפעילות של כלל המרכז (חניכים מכל הארצות) ורצנו לחפש מדריכים. חלקנו התחברנו מאוד למקסיקנים ולספרדים - מקווים שימשיך כך!Smileys

מחר אנחנו חוזרים לשגרת לימודי האנגלית- הסופ"ש הסתיים לצערנו... והשבוע זה השבוע האחרון (אוףף) שלנו פה והוא מלא בשלל פעילויות- סוף סוף נגיע ללונדון ואנחנו אולי אפילו פעמיים!!!