איסטבורן 16.7.2023

היום השישי שלנו - מהיום קראו לנו איסטבורן הרדפורדשיר

שבוע טוב לכולם! Smileys

נתחיל בזה שאנחנו בטוב וכבר ממש מתרגלים למשפחה החדשה!

קמנו בבוקר מוקדם כדי לזכות את החדרים שלנו באיסטבורן לקראת המעבר המרגש להרדפורדשיר - המרכז החדש שלנו. באופן גורף כולנו קמנו בזמן וגמורים מעייפות, אך יודעים ששנת היופי תגיע בזמן הנסיעה.

אחרי ארוחת בוקר טובה, אמרנו בי בי לצוות החמוד שהיה לנו - ואפילו כמה חבר'ה הכינו לג'יי המדריך פעילויות המקומי שהתלווה אלינו - שקית ממתקים מהארץ! Smileys

הנסיעה הייתה טובה (יאין על פול הנהג המלך שלנו), בשעה וחצי הראשונות היה שקט מופתי ואז כבר כולם התעוררו באמת... הבאנו חטיפים ונשנושים כדי שלרגגע לא יקרה מצב שאנחנו רעבים, ומסע הפיטום שלנו ממשיך.

SmileysSmileys

ואז הגענו לרגע המיוחד- הגענו למרכז החדש! נרגשים ומאושרים קיבלו אותנו בזרועות פתוחות (יש לנו דז'אוו), נקלטנו בחדרים ויצאנו לסיור במקום. מדובר באוניברטיסה מאוד מודרנית, עם עיצוב חדשני ובייחוד אווירה סטודנטיאלית כיפית. אבל אחד הדברים הכי מרגשים שפתאום ראינו עוד קבוצות אנשים בגיל שלנו שהם לא סינים! Smileys

הלכנו לקניון קרוב - שיותר קרוב לקניונית, אכלנו ארוחת צהריים ופשוט נהננו לראות אוכלוסיה שונה של אנגלייה.

כשחזרנו נחנו קצת בחדרים ולארוחת ערב נפגשנו עם קבוצת הישראלים שאנחנו מחליפים. אחרי מינגלינג עם הישראלים, התחילה פעילות עם שאר האנשים מהעולם ובסוף הייתה גם מיני מסיבה. אנחנו שמנו שיר של סטטיק ובן אל והם שמו לנו שירים באיטלקית. למרות שפתאום היו הרבה אנשים ראינו את הפוטנציאל הגדול בשיעורים ששם נפגוש באופן אינטימי את שאר הלומדים במטרה שיצר קשרי עומק.