איסטבורן 16.7.2023

היום השישי שלנו - i360 + שיטוטי

שלום לכולםםSmileys

אנחנו מרגישים שכל יום מתעלה על קודמו. בממוצע אנחנו עושים 18,000 צעדים ביום אבל רק בסוף היום העייפות נופלת עלינו.

הבוקר אחרי ארוחת הבוקר יצאנו ברגל עם ג'יי המדריך הבריטי, שליווה אותנו לאורך כל השבוע, ישירות לשיטוטים באיסטבורן. בתחילת השבוע היינו באיזור מרכזי הקניות ובתי הקפה באיסטבורן וכמעט כולם ביקשו לחזור למקום היפה הזה, ואכן עשינו זאת! בריצה כולם עטו על הפריימרק ובכמות שקיות לא סבירה התהלכו במשך היום. עד עכשיו רוב החבר'ה לא קנו כמעט כלום כי הם רצו להתנהל עם הכסף באופן נכון, אבל היום השאלטר נפתח!   Smileys   (כפי שכבר ציינתי, אנחנו מדברים לא מעט בטיול על הערך של כסף ועד כמה שבטיול הזה זה פתאום מתחדד...אבל בכל זאת...  Smileys).

לאחר שחלק פשוט נהנו מהמקום וישבו בבית קפה, וחלק רצו בין חנות לחנות - הלכנו יחד לרכבת לברייטון לחוות עיר חוץ נוספת באיזור. בברייטון הכל הרבה יותר גדול ותיירותי, אבל גם יש בה קסם! ירדנו מהרכבת והתחלנו הליכה שהובילה אותנו אל הi360Smileys

הi360 זה מבנה גבוה מאוד שגובהו מאפשר להשקיף על כל ברייטון 360 מעלות!!!! מצד האחד ים ומהצד השני ברייטון. הנוף היה פשוט עוצר נשימה! ראינו את הים, את המבנים המעניינים והמיוחדים וכמובן שהצטלמנו עם הנוף המרהיבSmileys

לאחר מכן המשכנו למסע הקניות הנוסף והשיטוטים בבריטון - מה שהפך רק למסע קניות. כמו נמלים התרוצצנו בין כל החנויות ובסוף כל אחד עשה תצוגת תכלית של כל הדברים שהוא קנה (ויש לציין שנקנו בייחוד מתנות לקרובים). למסע הקניות החניכים יצאו עם משימות צילום מעניינות שתיבלו להם בלשון המעטה את הזמן ששהו בברייטון - וגם תיבלו לאנשים אחרים ברחוב![

**** זה הזמן להגיד תודה לליאן המהממת שהייתה מובילת יום - ביום עמוס שכזה..Smileys

אחרי המסע המפרך חזרנו עייפים ומסופקים מברייטון ברכבת לכיוון איסטבורן. כשהגענו למגורים, התארגנו לקראת ארוחת שישי וכשיצאנו החוצה כולנו היינו מגונדרים ויפים! הפכנו חדר משחקים לחדר אוכל שלנו והזמנו את הצוות של המקום לעשות איתנו קידוש ולאכול איתנו מאוכל שהזמנו (יותר מידי). האווירה הייתה ממש מיוחד. פתחנו ב'שלום עליכם' ואז קידוש שאברהם עשה, לאחר מכן נטלנו ידיים וליאת ברכה על החלות וכמובן שהסברנו הכל על שבת לצוות. הארוחה הייתה טעימה וכיפי ואז הגענו לחלק האומנותי. Smileys

לפני יומיים הילה  ביקשה מאיתנו כקבוצה לעשות ציון במהלך הסופ"ש לאזכרה של סבא שלה, משום שהיא לא תהיה בבית באותו הזמן בפעם הראשונה. ואז שיחקנו משחק של עין טובה  - כל אחד היה צריך לספר על דבר טוב שקרה לו השבוע ולהגיד כמה מילים על אדם שהוא ראה בו צד אחד ויפה - הפעילות הייתה מעניינת ומרגשת אנשים פירגנו אחד לשני וזה ממש יצר אווירה מגבשת. אחרי שסיימנו את הסבב נפרדנו לשלום מג'יי והלכנו לארוז למחר - למרכז החדש שאליו אנחנו עוברים.Smileys