איסטבורן 16.7.2023

היום החמישי שלנו - מאדם טוסו ומחזמר של קווין!

מאדאם טוסו ומחזמר קווין Smileys

כחלק משינויי הלו"ז נסענו היום למוזיאון השעווה ולמחזמר, כדי לנצל שבוע הבא את ימים ללימודים. קמנו בבוקר, ב7:20 התייצבנו למטה כדי להספיק לאכול מהר ולעלות לאוטובוס להמשיך את שנת היופי!

הנסיעה הייתה ארוכה במיוחד -אבל בהחלט מאוד התרגשנו לקראת לונדון. אבל במזל ידענו שזה יכול לקרות ולקחנו זמן ספייר... (מסתבר שלא רק ישראל סובלת מפקקים:)Smileys

כשהגענו ללונדון האווירה בן רגע השתנתה וכולם אחרי 3 שעות שינה היו עירניים מתמיד!! ואז הגענו למאדאם טוסו - מוזיאון השעווה.

החלק הראשון של המוזיאון מוקדש לבובות שעווה של סלבריטאים הוליוודיים. פגשנו שחקנים כמו בראד פיט, טיילור סוויפט, אימי וואינהאוס, לייד גאגא, אריאנה גרנדה, קים קרדשיאן ועוד רבים..

עוד פגשנו בדרך:נציגי ספורט ידועים כמו יוסיין בולט ודיוויד בקהאם וגם רונאלדו

אמני מוסיקה כמו- בוב מארלי, פרדי מרקיורי, הביטלס וביונסה.

משפחת המלוכה, אנשי תרבות ומדע בהיסטוריה האנושית ופוליטיקאים כמו- צ׳רצ׳יל וויליאם שייקספיר, ברק אובמה, מהטמה גנדי, דונאלד טראמפ ועוד ועוד.. לא הפסקנו להצטלם, להתלהב מהבובות וזה פשוט לא יאמן כמה זה נראה אמיתי. המוזיאון עצמו מעוצב להפליא, עם הרבה אטרקציות נוספות כמו מעבר אימה, מסע אל לונדון הישנה וסרט תלת מימד של הגיבורים של מארוול. כמו ילדים בחנות ממתקים הצטלמנו מללא וצחקנו בלי הפסקה על רף ההתלהבות אחד של השני. גם אלו שלא אוהבות להצטלם - הצטלמו בכל הכוח - כל כל יום עושים סלפי עם ברד פיטSmileys

לאחר הביקור המהנה, יצאנו לכיוון היעד הבא- המחזמר של קווין!! Smileys

כדי להגיע לשם, נסענו באוטובוס ונמרחנו, אין ספק שגם זאת חוויה לונדונית ששווה לעבור...בדרך חלקנו שלפנו טלפונים וצילמנו את הרחובות המסקרנים, זה מדהים כמה כל רחוב שונה אחד מהשני ביופיו. הלכנו לקנות אוכל לפני המחזמר וישבנו יחד להשוויץ מי קנה בפחות זמן את האוכל.

המופע היה מרהיב!!! התלבושות היו גאוניות ומתוחכמות, התפאורה הייתה מרשימה ביופיה והשירים היו כייפים ומוכרים והיו קטעים מאוד מצחיקים!! היו כאלה שכל כך היו עייפים וישנו למשך של כמה דק' בין לבין אבל ראו את כל הקטעים החשובים! איזה כיף שזכינו לראות ולהינות כל כך!Smileys

יצאנו מההצגה בתחושת אנדרנלין וזה נמשך גם כשעלינו לאוטובוס- משהו בדינמיקה הקבוצתית נפתח ויכולתם לראות אנשים שרים ומשחקים בכיפים אחד לשני.

חזרנו בערב, חיכו לנו פיצות טעימות ונהננו מהביחד שכבר מרגיש יותר ויותר טבעי.

אז היה לנו יום משוגע, שכמוהו עוד לא חווינו!  מאדם טוסו היית טובה אלינו!