איסטבורן 16.7.2023

היום הרביעי - ביצ'י הד!

הורים אהובים שלנו,דבר ראשון אנחנו מתגעגעים!
למרות שאנחנו מדברים איתכם לפחות פעם ביום (ולפעמים גם כמה), אנחנו באמת חושבים עליכם הרבה, כפי שאמרה היום *****:
"אני ממש מרגישה שהטיול הזה גורם לי להעריך את ההורים שלי וכל הדברים שהם עושים עבורי..".

אז לפני שנתחיל נגיד שאיך שהיום התחיל זה לא איך שהיום הסתיים...

אז אחרי שקרייג המנהל של המרכז התבלבל ואמר לנו אתמול שיש תרגול שריפה ב7:30, ואחרי שכולנו חיכינו יפה כדי לשמוע את הצלצול (וכמו שאתה הבנתם - הוא לא הגיע), הכנו את עצמנו היום...שוב  לתרגול נוסף!Smileys  ו פ  ת א ו ם -  רעש מחריד, אוסקר המנהל הנמרץ שלנו מתרוצץ בכל המזדרונות וצועק... ובריצה למטה צוחקים ונמרצים, יצאנו החוצה לברכה שלום מאל הגשם  Smileysמעבר לזה שירד עלינו גשם, מנהלי המרכז הגדילו לעשות והריצו אותנו 300 מ' עד למקום בטוח - שאין ספק שלא היינו בטוחים בו מהגשם. אבל למרות שהיה מבאס, פשוט הסתכלנו אחד על השני, גיחכנו על הסיטואציה ופשוט הבנו שאנחנו צריכים להאיר למצב ולא להפיך!

Smileys בפינת התודות שלנו: עלמא שלנו התנדבה להיות מובילת היום - תודות! (ודנה אתמול - לא אמרנו לך גם -  תודה!)

אכלנו ארוחת בוקר מנחמת, גנבנו קצת נוטלה לתיקים, ויצאנו לביצי' הד באיסטבורן לחקור עוד קצת את איסטבורן אהובתנו. Smileys

Beachy Head הוא חלק מרכס מצוקים שעשויים מאבן גיר והוא הגבוהה ביותר באנגליה. מתחתיו ניתן לראות את המגדלור שנבנה במקום. הדרך בה הלכנו הייתה מהממת, פריחה ומשטחים ירוקים שלא נגמרים. בנקודת התצפית הראשונה שעצרנו אפשר היה להשקיף על כל קו החוף ולראות את המזח בו היינו רק לפני מספר ימים. המשכנו ללכת נפעמים מהנוף והגענו אל היעד😳 הנוף מהמצוק היה עוצר נשימה, מזג האוויר היה מושלם ופשוט נחנו על הדשא.

לפתע, ראינו שקבוצה של גרמנים מצטלמים כשהם שכובים על הדשא עושים כתובת של המרכז שלהם. וכמובן כמו ישראלים מצויין העתקנו מהם. רק במקום שכל אות תהיה מורכבת משלושה אנשים אנחנו חשבנו שאדם אחד לקו באות יכול להספיק - אתם יכולים להתרשם מהתוצאות בתמונות! צילמנו מהגבעה השניה, כך שהפרענו לגרמנים בתמונה, ודרך שיחת וואטאפ התחלנו לנהל אחד את השני. Smileys

אחרי שעתיים חזרנו למרכז לארוחת צהריים - יצירתית במיוחד - תפוחי אדמה במדורה ובולונז מעל כך שזה נראה כמו הר געש - מופתעים מהמנה אך מרוצים מהתוצאה! הבנו שאנחנו רוצים ללכת יחד לסופר ובשיירה (ובצעקות) התקדמנו לכיוון הסופר. בחזור התחלקנו לרמות אנגלית והמשכנו ובדיוק שהתיישבנו בכיתות עם הסינים החמודים (לעיתים), קיבלנו את ההודעה המשמחת - אנחנו עוברים מרכז! נרגשים והמומים עברנו את שיעורי האנגלית וישבנו לשיחת לוז להמשך במדשאה.

Smileys

לאחר ארוחת הערב לקחת קצת הפסקה והתכנסנו לעידכונים ופעילות ערב. וואלה היה פשוט כיף, משהו באנרגיה של הקבוצה באמת מבורך ועובד, ואת העליות והמורדות שעברנו - צלחנו רק בזכות האנשים בקבוצה!אחרי שיחת עידכונים שיחקנו פיתקיות (הכל הולך) והדציבלים בחדר עלו והדופמינים והאנגלנלין גם כן. 7:12 - ניצחון לקבוצה השמאלית! ומאיה זכתה בפנטומימה הכי מקורית של פרי הפלטיפוס!Smileys

ואז הבנו ששנת יופי לא תזיק לנו, ולכן אחרי שקצת המשכנו לשבת ביחד, הלכנו לחדרים להתארגן לשינה.  Smileys

אז הורים יקרים,  בנימה אישית (יהל) אגיד שבאמת עברנו טלטלות וזמנים שבהם צחקנו אבל גם התאכזבנו. אמרתי לקבוצה וחשוב לי לשקף גם לכם שהקבוצה שלנו מיוחדת ובזכות כל אחד ואחת הצלחנו להרים אחד את השניה. זה לא מובן מאליו וה DNA הקבוצתי מאפשר תחושה של בית ומכאן זה רק יכול לעלות! Smileys