איסטבורן 16.7.2023

היום השלישי שלנו יחד - באולינג ולייזר תג (ברייטון)

שלום לכוללם!

בוקר יום שלישי שלנו נפתח בארוחת בוקר טעימה שבסופה עלינו על האוטובוס והתחלנו את הנסיעה לברייטון!SmileysSmileys

ברייטון היא עיירת חוף ונופש מקסימה, הנמצאת כשעה מאיסטבורן. Smileys

הלכנו ברגל לרכבת ושוב נפגשנו עם איסטבורן היפה, והייתה לנו נסיעה של 45 דק' עם מרבדים של  שדות ממש כמו ציור! ג'יי המדריך המקומי המהמם שלנו להיום שמכיר את ברייטון כמו את כף ידו לקח אותנו הישר לבאולינג  - אבל לא לפני שעלינו לאוטובוס 2 הקומות, וכמובן שהשתלטנו על כל המושבים!!SmileysSmileys

לאחר מכן הגענו לבאולינג ששם גילינו על כמה כישרונות ! Smileys היה ממש נחמד וכיף להכיר קצת את המקומות של המקומיים. אחר כך אכלנו ארוחת צהריים זריזה ביותר ורצנו לאוטובוס כדי להספיק להגיע לליזר תג!SmileysSmileys

אבל כפי שכבר הבנו – באנגליה הם מדייקים מאוד, אבל זה גם אומר שהם מדייקים בכללים. אם  נהג רוצה הפסקה הוא גם יעצור באמצע הנסיעה ויקח לעצמו זמן לנוח. אז אחרי שהנהגים הואילו בטובם להגיע, נסענו היישר לללייזר תג.Smileys

כשכולנו מרוגשים, כי פתאום גילינו שקבוצה של בני נוער מסאמר סקול אחר מחכה איתנו בתור, התרגשנו וכבר רצינו להכיר אותם.Smileys אבל אנחנו כבר הבנו שאנחנו מגנט לצעירים, ובמקום שיצטרפו אלינו בני הנוער, הצטרפו אלינו למשחק ילדים בני 9-10! Smileys אבל בוא נגיד שלנו זה לא כל כך היה משנה כי הילד שבתוכנו יצא החוצה!   Smileys בתוך מבוך ותאורת אולטרה סגול, התחלנו לירות אחד בשני – אם הייתם זבוב על הקיר הייתם רואים את הקבוצה שלנו כמו ביום סיירות לצבא, מתגלגלים מצחוק ונבהלים מילדים בריטים בני 10 שלקחו את המשחק יתר על המידה. כשיצאנו החוצה פתאום האנדרנלין היה נוכח, צחקנו, הזענו ובייחוד נהננו.Smileys

את דרכנו חזרה התחלנו, ולרכבת המקסימה יצאנו. כשנכנסו לרכבת הייתה אווירה קסומה, כי נגן פסנתר פשוט הימם אותנו לנגינתו. אז קצת נשארנו להקשיב, ועוד קצת נשארנו להקשיב ונהננו מהרוגע שנהיה במקום סואן כמו זה.SmileysSmileys

בנסיעה חזור (והלוך) ברכבת הייתם יכולים למצוא פגרים, אבל נראה שאותנו זה לא כל כך עעניין רובנו מצאנו חלון שקרא לנו או כתף של חבר מהקבוצה והתחלנו לספור חלומות.Smileys

אחרי ארוחת הערב נחנו קצת ואז ירדנו לעשות פעילות משותפת ולהכיר קצת יותר לעומק אחדד את השני: האחד אוהב מערות, השניה מנגנת על פסנתר וחליל צד, השלישית אוהבת פיזיקה ומתמטיקה (כבר נקבעו איתה שיעורים פרטיים) וכו... פתאום הבנו שמתחת לאף מסתתרים אנשים ממש מעניינים וזה יצר  לנו טעם של עוד ורצון להכיר יותר.Smileys

באווירה קבוצתית המשכנו לערב גיבוש עד שאוסקר הנסיך (אחד המנהלים של המרכז) פיזר את המפגש וטען שאנחנו צריכים לישון!SmileysSmileys