איסטבורן 16.7.2023

היום הראשון שלנו יחד!

היום הראשון !

וואו, וואו וואו איזה יום עמוס ומטורף היה לנו! Smileys

בשעה 5:30 נפגשנו עייפים ונרגשים לאחר שחלקנו (קורל ושני) התחלנו כבר את 10,000 הצעדים בנתב"ג עד שהם מצאו את מקום המפגש! (ליאור שלנו הייתה הראשונה - סחטיין)Smileys

אחרי שנפרדנו בחיבוקים ונשיקות מההורים בשדה ועשינו כמובן תמונה קבוצתית - אלון המושלם שהיה אחראי יום לתפארת, הוביל את כולנו אל עבר הדיוטי פרי (ובמשך כל היום).Smileys

לאורך הדרך התפללנו  שאף אחד לא ישכח דרכון או פלאפון - ואין ספק שעשינו זאת! (את המילים "תראו דרכונים  ופלאפונים לעולם לא נשכח")  בזמן שהקבוצה לידנו חיפשה את הפלאפון שאבד להם אנחנו השתעשענו לנו במסוע!

הטיסה הייתה מאתגרת בגלל כל מיני ילדים קטנים שצעקו, ושם כבר הבנו שהחברים שלנו לקבוצה עם פוטנציאל מאוד גבוהה! גילינו שללכת לדיילות לבקש עבדי ושתייה מתוקה בפחית ממש עובד ואין מה להתבייש - כי מי שמתבייש מתייבש. כמו שאתם מתארים לכם הטיילת במטוס הייתה בהלימה. דיברנו בלי הפסקה, חלקנו צפינו בסדרה או סרט, וחלקנו העדיפו פשוט לישון Smileys יצאנו מהשדה הישר למזג האוויר המיוחד של לונדון ואז נחתה עלינו ההבנה- הגענו!

העמסנו בזריזות את המזוודות ועלינו על האוטובוס יחד עם הנהג הג'נטלמן שלנו לאיסטבורן - עם עצירה קטנה במרכז קניות נחמד! הופתענו לגלות את מה שרק שמענו עליו ופעם ראשונה ראינו והרגשנו - הם נוהגים בצד שמאל!Smileys יקח לנו שנייה להתרגל...

אנקטוטה על ניהול פיננסי - פתאום הבנו שאנחנו מתחילים לחשב כל שקל כדי לראות איך אנחנו לא מבזבזים את הכסף על תחילת הטיול - וכמאמר אחד החניכים "וואו קשה להיות הורים".Smileys

הגענו למרכז, בדיוק בזמן לארוחת הערב העשירה. מנהל המרכז קיבל את פנינו ואפילו עזר לנו בסחיבת המזוודות, יחד עם עוד אנשי צוות שעזרו לנו להתמקמם ולהרגיש הכי בבית בעולם. כולם פה פשוט מקסימים ומסבירי פנים! Smileys

התמקמנו בחדרים המפנקים (שירוקלחת לכל אחד בחדר), פרקנו את הדברים, הכרנו את המרכז התקלחנו והתרעננו :) התחלנו לקלוט שאנחנו מתחילים להעשיר את אוצר המילים שלנו דרך הממפגש היומיומי, איזה כיף יהיה לתרגל את האנגלית שלנו עם אנשים מכל העולם... Smileys

אז אחרי יום הכרות עמוס במיוחד, מחר נקום לבוקר ציח וצח רעננים שמחים ומוכנים להכיר את איסטבורן המהממת!Smileys

אנחנו מתרגשים ומצפים, ומקווים שמחר יהיה מדהים!