איסטבורן 03.7.2023

זה שיר פרידה...

זהו זה חברים, הגיע הזמן להפרד.

קמנו בבוקר, ארזנו את החפצים שעוד לא הספקנו לארוז אתמול, ניקינו את החדרים, ונפרדנו בעצב מהחדרים שהיו לנו לבית בשבועיים האחרונים Smileys

הלכנו לארוחת הבוקר האחרונה בחדר האוכל, האמת שאנחנו מאודד שמחים לחזור לאוכל של הארץ!Smileys

לאחר ארוחת הבוקר הלכנו לטיול אחרון חביב באיסטבורן, טיפסנו במעלה ההר אל גבעות וצוקים המשקיפים על האוקיינוס האטלנטי. שם נשמנו אוויר צח, נהננו מהנוף, הבנו כמה נתגעגע וכמובן הצטלמנו!

כשחזרנו אכלנו ארוחת צהריים, נפרדנו מהחברים ומצוות ארדמור המדהים. התחבקנו, אמרנו תודה וכמובן הזמנו את כווווולם לבקר אותנו בישראל!Smileys

אחרי מנוחה קצרה עלינו על האוטבוס בהתרגשות מהולה בעצב, בדרכנו לנמל התעופה הית'רו. הפקדנו את המזוודות, עברנו בידוק ביטחוני, נהננו מקצת זמן חופשי בדיוטי פרי ועלינו למטוס.

הטיסה עברה בנעימים ורובנו ניצלנו את הזמן לנוח אחרי העייפות שהצטברה כדי שנהיה עם הרבה כוח לחזור ולהמשיך את החופש הגדול (איזה כיף לכםם, נצלו כל רגע:))

ירדנו מהמטוס, לא מעכלים שבאמת הגיע הסוף. לקחנו את המזוודות, ואת ההמשך- אתם כבר יודעים... Smileys

אז בנימה אישית ממני,

תודה לכם, קבוצה מדהימה על מסע כל כך כייפי ומספק.

נהניתי מכל רגע איתכם! גיליתי אתכם לאט לאט, והבנתי כמה אתם מיוחדים, גם כיחידים וגם כקבוצה.

אני מרגישה שהיה לי מזל גדול לקבל אתכם כקבוצה, ובזכותכם נהניתי כל כך מהעבודה שלי, כמו שציינתי בשיחת הסיכום המרגשת שלנו, דברים קורים מסיבה, וזכיתי להכיר כל אחד ואחד מכם ווואו למדתי המון בעצמי. תמשיכו להיות פשוט אתם- כי אתם הכי טובים ככה. תגיעו ליעדיכם נאמנה ותשמרו על עצמכם בדרך. צאו להרפתקות חדשות ככל שמתאפשר, חוויות אלה יעצבו אתכם להיות אנשים בוגרים והרי אין חכם כבעל נסיון.

היה לי העונג להיות לכם לאמא, אחות, אח, מכבסה, גול מפות, רופאה, בנק, פסיכולוגית, השעון הדובר, מפקדת, צלמת, יועצת, ותרגישו חופשי להוסיף עוד המון תחומים נוספים:)

תודה שנתתם בי את האמון, והעזתם לתת לי את הלב שלכם.

אתם אלופים, ואנחנו עוד נפגשSmileys

ולכם- ההורים תודה שהפקדתם בידיי את החשוב לכם מכל, ושסמכתם עליי. עשיתי כל שביכולתי כדי שהילדים שלכם יחוו את החוויה הכי טובה שהם יכלו.

תודה על הרוח הגבית, ותאמינו או לא- הילדים התגעגעו אליכם מאוד!

- בימים הקרובים אשתף תיקיית תמונות בגוגל תמונות בקישור לילדים ואבקש שיעבירו לכם. בבקשה תשמרו לעצמכם את התמונות הרלוונטיות אליכם כי בעוד שבועיים אמחק את התיקייה.

אז כאן למעשה נגמר הסיפור האחרון שלנו,

המשך חופש גדול מוצלח, רגוע ושקט וגם מלא בחוויות :)