איסטבורן 03.7.2023

כמעט ונגמר המסע שלנו - אוף

שלום לכולם ויום אחד לפני אחרון!

הורים יקרים,

אני והילדים נעשה צ'ק אין לטיסה מחר בארוחת הבוקר, במידה ויש הורה שיש לו את הפרטים ורוצה לעשות בשביל הילד שלו אין בעיה - יש לשלוח צילום מסך שבוצע על מנת שאוכל לראות מהפלאפון של הילד.

אנחנו יוצאים לכיוון השדה אחרי ארוחת הצהריים, על פי פרטי הטיסה שמתוכננים לנו אנחנו ממריאים בשעה 22:20 שעון אנגליה ונוחתים ב05:15 שעון ישראל. מספר הטיסה הוא LY318 ואתם מוזמנים לעקוב בלוח הטיסות של נתב"ג על מנת שתוכלו לתזמן את הגעתכם.

רק לאחר שכל הילדים יקבלו את המזוודה שלהם נוכל לצאת כקבוצה והם יוכלו לצאת אליכם ולנסוע הביתה בכיף ולספר על כל החוויות שעברו כאן (כמובן שנסיעה אחת לא תספיק.. מציעה לקחת יום חופש :))

ועכשיו ליום שעבר עלינו... בוקר יום ראשון נפתח בארוחת בוקר טעימה ואחת לפני האחרונה לטיול.
בסוף הארוחה תיקים לקחנו ארוחת צהריים ארזנו והיינו מוכנים ונרגשים ליום שופינג שכולנו חיכינו לו!

היום, בשונה משאר הפעמים לקחנו רכבת מקומית! מאוד התרגשנו וזה היה ממש מגניב והרגשנו מקומיים לרגע... בכל זאת כבר שבועיים פה...
אחרי שברכבת ישבנו בקרון ביחד והעברנו את השעה בכיף, בדיבורים, בצחוקים וכמובן בכיבוד הסובבים, הגענו ליעד!

קיבלנו זמן חופשי בו טיילנו, אכלנו, שתינו, הסתובבנו, קנינו וניצלנו את הזמן היטב לפני סופו של הטיול. כן גם מזכרות בשבילכם הורים יקרים...

לאחר כמה שעות של קניות מרובות ומעייפות, חזרנו מרוצים לתחנת הרכבת בברייטון ולקחנו רכבת חזרה לעיריה שחלקנו בטעות קראנו לה הבית... איסטבורן.

הגענו לארוחת ערב עשירה שבסופה קינוח טעים.
בזמן זה המחזור השני של איסטבורן הישראלים הגיע!
הכרנו אותם, צחקנו איתם, נתנו להם טיפים והדגשנו שזאת חוויה מדהימה ושייהנו מכל רגע, באמת.

חזרנו לחדרים, ארזנו, סידרנו ויצאנו לשיחת סיכום יום אחרונה עם לינוי וחידודים אחרונים לקראת הטיסה.

לאחר יום מהנה, מחר נקום לבוקר האחרון ... מי היה מאמין... עבר לנו ממש מהר! רוצים עוד...
נצא לפעילות אחרונה חביבה ב-beachy head שבאיסטבורן, נאכל צהריים נחזור, נעלה על האוטובוס לשדה התעופה ויאללה דיוטי :)