איסטבורן 03.7.2023

מאדאם טוסו ומלך האריות!!

יצאנו לכיוון לונדון קצת לפני ששיעורי האנגלית הסתיימו, מצויידים בארוחת צהריים ארוזה והמוווון מצב רוח טובSmileys

הנסיעה הייתה ארוכה במיוחד -אבל בהחלט מאוד התרגשנו לקראת לונדון. הסתכלנו ימינה ושמאלה, ראינו את העיר, את הרחובות את האנשים וכמובן את האוטובוסים :)

הגענו ללונדון!! אחרי נסיעה ארוכה (מסתבר שלא רק ישראל סובלת מפקקים:)) הגענו למאדאם טוסו, למרות שהיינו מעט עייפים אזרנו כוחות, אכלנו ונכנסנו אל מוזיאון השעווה!

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו - החלק הראשון של המוזיאון מוקדש לבובות שעווה של סלבריטאים הוליוודיים. פגשנו שחקנים כמו בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי, טיילור סוויפט, ג'סטין ביבר לייד גאגא, אריאנה גרנדה, קים קרדשיאן ועוד רבים..

עוד פגשנו בדרך:נציגי ספורט ידועים כמו יוסיין בולט ודיוויד בקהאם וגם רונאלדו

אמני מוסיקה כמו- בוב מארלי, פרדי מרקיורי, הביטלס וביונסה.

משפחת המלוכה, אנשי תרבות ומדע בהיסטוריה האנושית ופוליטיקאים כמו- צ׳רצ׳יל וויליאם שייקספיר, ברק אובמה, מהטמה גנדי, דונאלד טראמפ ועוד ועוד.. לא הפסקנו להצטלם, להתלהב מהבובות וזה פשוט לא יאמן כמה זה נראה אמיתי. המוזיאון עצמו מעוצב להפליא, עם הרבה אטרקציות נוספות כמו מעבר אימה, מסע אל לונדון הישנה וסרט תלת מימד של הגיבורים של מארוול.

הדבר שהיה הכי כיף עבורנו היה פשוט להיות ביחד ולהינות מהחוויה המשותפת!Smileys

לאחר הביקור המהנה, יצאנו לכיוון היעד הבא- המחזמר מלך האריות!! Smileys

כדי להגיע לשם, הלכנו ברחבי לונדון, נכון שבהתחלה זה היה נראה ארוך אבל זכינו לראות את לונדון ברגליים, להנות מהאווירה, לראות אנשים, בניינים ולנשום את האוויר של לונדון! אין ספק שגם זאת חוויה לונדונית ששווה לעבור! בדרך חלקנו שלפנו טלפונים וצילמנו את הרחובות המסקרנים, זה מדהים כמה כל רחוב שונה אחד מהשני ביופיו, חלקנו שיחקנו את המשחק מילים קונטקט וזה העביר לנו את ההליכה בצחוקים ונעימים

לפני הכניסה להצגה התפצלנו לארוחת ערב זריזה, רובנו מצאנו את עצמנו במקדונלד'ס, אוכלים המבורגרים ונאגטס...Smileys

המופע היה מרהיב!!! התלבושות היו גאוניות ומתוחכמות, התפאורה הייתה מרשימה ביופיה והשירים היו כייפים ומוכרים היו קטעים מאוד מצחיקים (טימון ופומבה אין עליכם!) וקיבלנו משקפות שנוכל לראות את הכל הרבה יותר טוב!

אין ספק שמחזמר כזה עוד לא ראינו!! איזה כיף שזכינו לראות ולהינות כל כך!Smileys

יצאנו מההצגה בתחושת אנדרנלין וזה נמשך גם כשעלינו לאוטובוס- התחלנו לספר חידות ובדיחות ששמענו בשיעורי האנגלית וגם חלקנו ידענו כמה בעל פה וחלקנו עם כולם ... נשמח לתת לכם הצצה- קבלו חידה: איך קוראים לרב של הפסטות?
תשובה: הרביולי Smileys

חזרנו מאוחר מאוד בלילה, ובגלל זה הסיפור היומי נדחה מעט- עמכם הסליחה, אנחנו יודעים שציפיתם וחיכיתם Smileys

אז היה לנו יום משוגע, שכמוהו עוד לא חווינו!

המסע שלנו עומד להסתיים ממש עוד מעט, נשארו לנו רק יומיים וחצי- מי היה מאמין...