מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן 03.7.2023

יום רביעי קריר באיסטבורן : )

היי כולם!

מקווים שהימים בישראל עוברים עליכם בטוב ובכיף, לפחות כמו אצלינו! Smileys

 

התחלנו את הבוקר עם תרגיל שריפה בשעה 7:30, שזה לא כזה נורא כי בכל מקרה אנחנו צריכים להיות בארוחת הבוקר ב8:00. זכרונכם אינו מטעה אתכם וביצענו תרגיל שריפה בעבר אך יש צורך בתרגיל נוסף כי הגיעו קבוצה חדשה של סינים אל המרכז וזה נוהל הבטיחות פה. אנחנו לגמרי מתורגלים כבר, לכן צלחנו את התרגיל ומיד לאחר סיומו התחלנו להתקדם אל ארוחת הבוקר...Smileys

 

אז למרות שהבוקר התחיל קצת יותר ממוקדם מהרגיל, וגם גילינו שנהיה קר ויש רוחות שום דבר לא הצליח להוריד את האנרגיות והרוח הישראלית שלנו! התחלנו את היום עם לימודים בכיתות שלנו, אבל היום הצטרפו חברינו החדשים - הסינים. גילינו המון דברים שלא ידענו על המקום ממנו הם מגיעים כמו לדוגמא שאין להם רשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק כמונו, שהם מגיעים מעיר עם 27 מעיינות טבעיים המספקים מי שתייה לכל התושבים! שיש לכל אחד מהם שם אמריקאי כי אין לנו סיכוי להגות את השם שלהם נכון... ושבשפה הסינית יש 4 דרכים שונות להגות כל מילה וכל הגייה אומרת משהו אחרSmileys חלקנו ביקשנו מהם שיכתבו את השם שלנו וזה היה ממש מגניב!
בנוסף, ניצלנו את הזמן וניסינו ללמוד קצת סינית- כמובן שזה היה קשה עד בלתי אפשרי ושכחנו את מה שלמדנו תוך 5 דקות...

 

אחרי ארוחת צהריים עשירה במיוחד, הגיעה פעילות שכולנו חיכינו לה...  מגדל המרשמלו!!! התחלקנו לקבוצות מוערבבות, קיבלנו פסטה (לא מוכנה) ומרשמלו והיינו צריכים לבנות את המגדל הכי גבוה! כל הכבוד לקבוצה של אריאל, נועם פ וגלי ועוד כמה סינים שניצחה! אין ספק שעבודה בשיתוף פעולה וסבלנות משתלמים :)

בחצי השני של אחרי הצהריים עשינו פעילות ספורטיבית משותפת עם חברינו הסינים, שיחקנו איתם כדורגל ואין ספק שהנוכחות והאנרגיות שלנו הרימו את הרוח של כולם!! 

 

אחרי שהתעייפנו כמו שצריך הלכנו לארוחת הערב ולאחר מכן מעט נחנו מהמשחקים...
הלכנו לפעילות הערב עם כל ילדי המרכז בו שיחקנו אמת או חובה עם פתקים שכתבנו מוקדם יותר היום ודיברנו כקבוצה על היום שהיה והיום שיהיה כי מחר מחכה לנו יום ארוך וכייפי במיוחד בלונדון... נספר הכל כשנגיע לשם! רמז: מאדאם טוסו ומלך האריות! אנחנו מאוד מחכים ובהחלט ננסה לנצל את שעות השינה המעטות שיש לנו לשינה איכותית שתתן לנו אנרגיות למחר.

 

תודה לכל מי שקורא את הסיפורים שלנו ומתעניין,

בינתיים לילה טוב לכולם!

לינוי והילדים :)

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה