איסטבורן 03.7.2023

יום רגוע ברחבי איסטבורן!!

היי כולם!!Smileys

היום עברנו יום רגוע וביתי במרכז היפיפה שלנו באיסטבורן, השקט לפני הסופ"ש הסוער שמצפה לנו..

התחלנו את היום רגועים ושלווים ומוכנים ליום במרכז שלנו, את הבוקר התחלנו בשיעורים בכיתות, עבדנו בחוברות, למדנו זמנים שונים באנגלית, תרגלנו משפטים ופעלים ואפילו צחקנו עם המורים :)

השיעורים עברו במהירות, וכבר הגיעה ארוחת הצהריים שלאחרייה הייתה לנו הפסקה ארוכה לנוח ולהתארגן ליציאה למרכז איסטבורן Smileys

עם תיק על הגב, בקבוקי מים, נשנושים וכמובן פלאפונים כדי לצלם חוויות יצאנו ביחד עם הקבוצה של היוונים אל עבר החוף של איסטבורן, בדרך עברנו בגלגל ענק אשר משקיף מצד אחד על חוף הים ומהצד השני על כל העיר, עלינו על הגלגל ענק וגם כאלה שחששו היו מתורגלים מאתמול ונזכרו במתקנים שהיו הרבה יותר מאיימים :) הנוף שהשתקף היה עוצר נשימה, הצבעים השתלבו באופן כמעט ציורי. נהננו מאוד הצטלמנו וצחקנו הרבה. אחר כך המשכנו ללכת לאורך החוף, פינקנו את עצמו בגלידה בדוכן התפעלנו מהשחפים שחגים מעלינו וכמה הם גדולים ויפים!

לבסוף הגענו לרחוב הראשי ובו היה לנו קצת זמן חופשי של מנוחה והליכה לאורך הרחוב. בשעת אחרי צהריים כבר הרחובות רגועים ובקושי יש אנשים, כך יכלנו יותר להנות ממה שהמקום מציע :)

אחרי שסיימנו שם חזרנו למרכז שלנו היישר אל ארוחת ערב טעימה הכללה קבבים, שיפודי פרגיות וגם אופציה צמחונית כמובן, פיתות סלטים צ'יפס וירקות יאמיי

פעילות ערב כללה

ובנוסף- עשינו כביסה סוף סוף! נכון, זאת לא הכביסה של אמא אבל זה גם משהו ... תודה מיוחדת למתנדבים שעזרו ובזכותם קיבלנו כביסה נקייה ונעימה נועם פ, אור, רוני ורותם!

נפגשנו למפגש ישראלים קצר לפני השינה בו מילאנו משובים, וגילינו שוואלה- אנחנו עושים חיים משוגעים ! Smileys