מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן 03.7.2023

פארק שעשועים- ת'ורפ פארק!!

היום הלכנו ללונה פארק מטורף- ת'ורפ פארק ~~~

הפארק נמצא כשעה וחצי מאיסטבורן ובשבילנו זאת נסיעה יחסית קצרה כבר :) התרגלנו ליותר...

כפי ששמתם לב- כמעט ואין תמונות היום, כי היינו עסוקים בלעלות על רכבות הרים ולעשות חיים משוגעים!! עלינו על מתקנים מכל הסוגים- רכבות הרים, מבוכי אימה, מגלשות מים, מתקן שצונח למטה מגובה משוגע, ועוד ועוד...

בנינו היו כאלה שהסתובבו עם תחושת מוטיבציה גדולה לעשות משהו שעוד לא עשו בחיים ולהתמודד עם פחדים שונים ואלה בעלי הביטחון עודדנו אותם ונתנו להם תחושת ביטחון ואכן כך היה- כולם יצאו מאזור הנוחות, ניסו וטעמו את תחושת האדרנלין כשיש כשאתה על המתקן במהירות וגובה מטורף - אין מספק כמו לחזור למטה ולדעת שעשית את זה! אחרי שעברנו את המכשול הראשון, כבר אפשר לעלות על הכל בלי בעיה :)

 

הסתובבנו שעות בפארק היפיפה, שמעוצב לפי עולמות מגניבים ומשונים- עולם המים, האימה, אנגרי בירדס ועוד. הפארק עצום בגודלו, ולמרות שהיה המון זמן להסתובב, לא הצלחנו להגיע בכלל לכל המתקנים... אולי בפעם הבאה Smileys

 

בנוסף, היו בפארק המון מתקני משחקים, שאם מנצחים אז זוכים בבובות פרווה ענקיות!! חלקנו ניסינו לזכות מספר פעמים וחלקנו הצלחנו - נועם שלנו יצא עם בובה ענקיתת שאנחנו מאוד מקווים שנוכל להביא איתנו לישראל וקרא לה פולי ודניאלה גם כן עם בובה ששמה דקי!

חזרנו למחנה בדיוק בזמן לארוחת ערב, ישבנו לשיחה של הישראלים לפני השינה, בה סיפרנו סיפורים מארועי היום ובעיקר צחקנו.

 

מחר אנחנו חוזרים לשגרת לימודי האנגלית- הסופ"ש נגמר לצערנו... אבל! השבוע זה השבוע האחרון (אוףף) שלנו פה והוא מלא בשלל פעילויות- סוף סוף נגיע ללונדון !!!

נעדכן בקרוב!

לילה טוב לכולם!

לינוי והילדים :)

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה