איסטבורן 03.7.2023

טיול לברייטון!

היי כולם!

בוקר יום שבת שלנו נפתח בארוחת בוקר טעימה כרגיל שבסופה עלינו על האוטובוס והתחלנו את הנסיעה לברייטון!

ברייטון היא עיירת חוף ונופש מקסימה, הנמצאת כשעה מאיסטבורן.

ירדנו מהאוטובוס והתחלנו ללכת עם קאט המדריך המקסים שלנו להיום שמכיר את ברייטון כמו את כף ידו היישר אל תצפית שנקראת i360, שהיא כמו חללית שמשוגרת על עמוד גבוה גבוה (138 מטרים) היה ממש מגניב נהנינו מהנוף וכמובן- הצטלמנו המווווווון!Smileys

לאחר מכן זכינו לקצת זמן חופשי בברייטון, הסתובבנו על החוף, הלכנו למזח, אכלנו גלידה וצ'ורוס, שיחקנו במשחקי ארקייד או בקיצור- החיים הטובים כמו שראוי לעיירת נופש Smileys

המשכנו את הטיול בברייטון בהליכה לאזור מהמם עם פארק וטבע הנקרא Royal Pavilion Gardens , בדרך ראינו את המוזיאון לאומנות של ברייטון ומשם המשכנו לכיון המרכז שנקרא Churchill Square. לצערנו, בדרך תפס אותנו גשם ממש חזק, כיאה לאנגליה המזג לא צפוי אז שלפנו מטריות וחיכינו מעט עד שהגשם יחלוף, בינתיים חלקנו הספקנו להרטב מהגשם וזאת הייתה חוויה כל כך מיוחדת שתוך כדי שהלכנו מסורבלים בגשם ברחובות ברייטון וחלקנו מטריות אחד עם השני כולנו אמרנו פה אחד שזאת חוויה שנזכור במבט לאחור ונצחק :) כשהגשם סירב לחלוף עשינו שינוי קטן בלוז ונכנסנו למתחם הקניות שחיכינו כל כך להגיע אליו

אחרי שסיימנו שם, אכלנו צהריים והמשכנו לכיוון אזור שנקרא THE LANES בו יש רחובות המסודרים לאורך ולרוחב המלאים בחנויות, מסעדות, בתי קפה, פארקים, קישוטים ברחובות ואווירה המייחדת את ברייטון המהממת.

לאחר יום ארוך ומתיש, עם הרבה הליכה ואחרי שהכרנו מקום חדש, עלינו לאוטובוס בחזרה למרכז היפה שלנו- איסטבורן.

המרכז הזמין לנו פיצות לארוחת ערב, סיכמנו את היום שעבר עלינו, אמרנו לילה טוב וטסנו להתקלח ולישון כי מחר מחכה לנו יום אך ומיוחד- ת'ורפ פארק!!!