מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן 03.7.2023

היום הרביעי באיסטבורן!!

היי כולם!!Smileys

התעוררנו לבוקר שמשי במיוחד וסוף סוף הוצאנו את הבגדים הקצרים שהבאנו איתנו ושחיכינו כל כך ללבוש!
התחלנו את היום בפעילות בוקר משגעת בה התחלקנו לקבוצות במרכז איסטבורן והיו לנו משימות לצלם סלפי קבוצתי בסיטואציות שונות כגון ליד שוטר, ליד ספרייה, ליד מספרה, ליד איש רץ, ליד אוטובוס מקומי, ליד הקולנוע ועוד מלא! אחרי החלוקה לקבוצות יצאנו לדרך והשתמשנו במשפטי שאלה כפי שלמדנו בשיעורים ויצרנו קשר עם מקומיים (בנימוס כמובן), רובם שיתפו פעולה, השתמשנו באנגלית המדהימה שלנו ויצאו לנו תמונות ממש מגניבות!

 

לאחר מכן חזרנו אל המרכז היישר אל ארוחת צהריים אנגלית במיוחד- פיש אנד צ'יפס יאמיי

 אחרי ההפסקה נכנסנו לשיעורים עם המורות שלנו והמשכנו לעבוד על הפרויקט. השיעורים עברו בטוב והנאה, כבר התרגלנו לכיתות, למורות ולחברים החדשים.Smileys

לאחר ארוחת הערב נפגשנו כולנו ברחבת הדשא במרכז, שם הצוות הנחמד דאג לנו למיץ ענבים ולחם שדימה חלה (זה היה באגט, בכל זאת אנגלים...)

נועם וטל שלנו הנהיגו קידוש שבו נכחו ילדי המרכז המגיעים ממדינות ותרבויות שונות, זכינו לשיר להם שירי שבת, להכניס אותם לאווירה, הם הקשיבו שיתפו פעולה ושמעו את הברכות וכך נכנסנו לשבת שמחים מאושרים ומרוגשים! (וגם מתגעגעים אל דאגה...) 

 

אז למרות היום הארוך שעבר עלינו תמיד יש כוח לריקודים ושירים.... 

פעילות הערב כללה ריקודים לצלילי שירים מכל העולם במסיבת דיסקו מטורפת עם כל ילדי המרכז, רקדנו, שרנו, קפצנו, צחקנו, עשינו מעגל ריקודים עם כולם וכמובן שבכל הזדמנות גם הצטלמנו עם החברים החדשים שלנו!

 

 

אז היום עבר בנעימים, ואנחנו מתכוננים לקראת הסופ"ש שלנו שכולל- טיול לברייטון בשבת ופארק שעשועים מטורף בראשון!!

 

לילה טוב לכולםSmileys

מאיתנו,

לינוי והילדים :)

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה