איסטבורן 03.7.2023

טיול לאיסטבורן - חוף, מזח וקצת שופינג

היי כולם!

הבוקר שלנו התחיל בארוחת בוקר עשירה וטעימה, כולנו קמנו בזמן והתארגנו כי ידענו שברגע שנסיים לאכול נוכל לצאת- למרכז איסטבורן!!

אז עם תיקים על הגב בקבוקי מים ונעליים סגורות יצאנו מהמרכז שלנו אל כיוון מרכז הקניות והמזח של איסטבורן המהממת.

אוסקר המדריך המקסים שלנו הוביל ואנחנו מיד אחריו נהנים מהנופים בדרך, הבתים המיוחדים, כנסיות, גלגל ענק ומבנים מיוחדים. תחנה ראשונה הגענו לחוף הים, אמנם זה לא בדיוק חוף כי במום חול יש אבנים אבל המקום פשוט מהמם! עצרנו כמובן לתמונות- וכמה שיותר יותר טוב

הלכנו בכיף שלנו לאורך המזח, הצטלמנו, עשינו סלפי ואפילו כמה תמונות קבוצתיות...בעצם הרבה תמונות קבוצתיות

כשסיימנו שם המשכנו למה שחיכינו לו הרבה זמן - מרכז הקניות! באיסטבורן יש מרכז קניות ורחוב מרכזי שבו אפשר למצוא פשוט הכל... בתי קפה, מסעדות, סופרים, חנויות בגדים ועוד... יצאנו לזמן חופשי בגבולות שלינוי הגדירה לנו מראש, ויצאנו לדרך :)

בסוף הזמן כולנו הגענו בזמן שמחים ומרוצים ויכלנו לצאת חזרה לאיסטבורן בכדי להגיע היישר לארוחת הצהריים, היום היו המבורגרים וצ'יפס יאמייי

אחרי הצהריים נכנסו לכיתות ללמוד קצת אנגלית ולעבוד על הפרויקט שלנו בקבוצות, הצטרפו אלינו לקבוצה חברים חדשים מאיטליה, הכרנו אנשים נוספים וגם עבדנו בשיתוף פעולה תוך כדי שאנחנו מתרגלים את האנגלית שלנו ומתקשרים עם ילדים מכל העולם!

לפעילות ערב התכנסנו כל ילדי המרכז באודיטוריום, שם התחלקנו לקבוצות והכנו תלבושת מיוחדת לנציג מהקבוצה שעשויה משקיות זבל ודברים ממוחזרים, נחשו מי ניצח?

ניקול שלנו זכתה מקום ראשון -Smileys כל הכבוד! ובזכותה זכינו בשוקולדים שווים לכל הקבוצה :)

אז זהו להיום... אנחנו עייפים ומרוצים ומוכנים למחר :)