איסטבורן 03.7.2023

היום השלישי- יום הארי פוטר!

היי כולם 🤗

היום היה לנו יום שלם באולפני הארי פוטר!

קמנו לבוקר שמשי במיוחד (איזה כיף סוףסוף) ואחרי שצלחנו את תרגיל השריפה בהצטיינות (אפילו המדריכים המקומיים התלהבו מכמה שהיינו זריזים ומסודרים לעומת שאר הקבוצות) הלכנו הישר אל ארוחת בוקר טעימה ומזינה יצאנו ביחד עם אוסקר המדריך המלווה שלנו והנהג של האוטובוס היישר אל ווטפורד שנמצאת לא רחוק מאוד מלונדון לאולפנים בהם צילמו את סרטי הארי פוטר המפורסמים. בדרך זכינו לראות נופים משגעים, עצים ירוקים, פריחה, ואווירה רגועה המאפיינת את המקומיים פה (נסיעה שלמה בלי לשמוע צפירות זה נחמד מאוד :))

ביקרנו בסטים המדהימים שהקימו בשביל הסרטים, שהפכו למרכז מבקרים מטורף! ראינו את המבנים, תלבושות, גילינו סודות מאחורי הקלעים וטיילנו בעולם הקסום של הארי פוטר😄

הצטלמנו המון ונצרנו את הרגעים שנרצה לזכור במיוחד ואפילו חלקינו רכשו מזכרות מחנות המזכרות בסוף הסיור

מי שהכיר ואהב את הסרטים או קרא את הספרים נהנה לחוות ולגלות וגם מי שפחות הכיר או התחבר מצא גם הוא עניין במקום המטורף והתפאורה המושקעת שהרימו שם!

כיון והיו פקקים בדרך פספסנו את ארוחת הערב אבל איך אומרים... הכל לטובה- הזמינו לנו במרכז מקדונלדס על פי בחירתינו ופיצות לארוחת ערב- יאמיי!

אחרי ששבענו וחזרו לנו האנרגיות המשכנו את הערב עם פעילות משותפת בקמפוס עם המדינות האחרות ועשינו "ספיד דייט" כאשר התחלקנו לקבוצות מעורבות והיו לנו 5 דקות בלבד לדון על השאלה שהופיעה על המסך ולזכור את התשובות של החברים שלנו, כי בסיום 5 הדקות היינו צריכים לספר לכולם מה החברים לקבוצה ענו :) היה לנו מאוד כיף ומרענן והצלחנו להכיר עוד כמה חברים מאיטליה הערב!
בזה סיימנו את היום הארוך והכיפי שלנו... זמן כיבוי אורות הגיע, כולנו הולכים לישון עם חיוכים - עייפים אך מרוצים!

מחר סוף סוף אנחנו יוצאים להכיר את איסטבורן שלנו, נבקר במרכז העיר ואפילו יהיה לנו זמן חופשי לקצת שופינג יאיי