מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן 03.7.2023

היום השני באיסטבורן!!

וואו!! עוד יום ארוך, מלא בהפתעות וגדוש באירועים עבר עלינו!

 אז קמנו חרוצים והגענו ראשונים לחדר האוכל וזכינו להתחיל את הבוקר בארוחת בוקר עשירה ומלאה בכל טוב! יוגורט, פירות, גרנולה, מאפים, שוקו, קפה, מיצים, גבינות, ירקות, לחמים ועוד ועוד.... האמת, התרשמנו!

 

התחלנו את היום עם פעילות ספורטיבית, משותפת עם חברינו היוונים שהתחברנו אליהם מאוד בקלות ואחרי משחק הכרות בו למדנו להכיר את השמות של כולם שיחקנו במגרש הדשא הגדול ונהננו כל כך! אין ספק שהנוכחות והאנרגיות שלנו הרימו את הרוח של כולם!! בנוסף, ניצלנו את הזמן עם היוונים וניסינו ללמד אותם קצת שירים ישראלים שאנחנו אוהבים לשמוע וזה היה ממש מצחיק לראות את התגובה שלהם לקצב הישראלי :)

 

לאחר הפסקה קצרצרה התחלקנו לפעילות נוספת- חצי מאיתנו הלכו לשחק כדורגל והחלק השני עשה הכנת צמידים עם חרוזים וחוטים צבעוניים שבחרנו בעצמנוSmileys

 

אחרי ארוחת צהריים עשירה במיוחד, הגיע הרגע לו כולנו חיכינו... שיעורי האנגלית!!! השיעורים עברו בכיף ובהרבה צחוקים, הכרנו את חברי הקבוצה, דיברנו באנגלית שוטפת, התחלנו לעבוד על הפרויקט שלנו ובהחלט הראנו את היתרונות של המוח הישראלי והפגנו יצירתיות וכך הרשמנו את כל המורות על השיעור הראשוןSmileys

 

לפעילות ערב הלכנו לאודיטוריום לערב Quiz! שם בילינו עם כל ילדי המרכז ערב שכלל חידונים, תחרויות ומשחקים אינטראקטיביים, הייתה תחרות אבל הפגנו ידע ואפילו ניצחנו!

 

מצב הרוח בשמיים, וסוףסוף העייפות גם הגיעה. מחר מחכה לנו יום מרגש במיוחד- הארי פוטר!!!

נעדכן אתכם מחר בעוד סיפורים וחוויות!

 

מאיתנו,

הילדים ולינוי

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה