איסטבורן 03.7.2023

היום הראשון !

וואו, איזה יום ארוך, עמוס ומשוגע עבר עלינו!

אחרי שנפרדנו בחיבוקים ונשיקות מההורים בשדה ועשינו כמובן תמונה קבוצתית - עברנו ראשונים מבין כל הקבוצות (וביעילות יתרה יש לציין) את הבידוק הבטחוני ונשאר לנו מלאא זמן להסתובב בדיוטי פרי!

הטיסה עברה בטוב וממש מהר! דיברנו בלי הפסקה, חלקנו צפינו בסדרה או סרט, וחלקנו העדיפו פשוט לישון Smileys יצאנו מהשדה הישר למזג האוויר המיוחד של לונדון ואז נחתה עלינו ההבנה- הגענו!

העמסנו בזריזות את המזוודות ועלינו על האוטובוס הממוזג והנעים יחד עם הנהג הג'נטלמן שלנו לאיסטבורן ! הופתענו לגלות את מה שרק שמענו עליו ופעם ראשונה ראינו והרגשנו - הם נוהגים בצד שמאל!Smileys יקח לנו שנייה להתרגל...

הגענו למרכז, בדיוק בזמן לארוחת צהריים עשירה. מנהל המרכז קיבל את פנינו ואפילו עזר לנו בסחיבת המזוודות, יחד עם עוד אנשי צוות שעזרו לנו להתמקמם ולהרגיש הכי בבית בעולם. כולם פה פשוט מקסימים ומסבירי פנים!

התמקמנו בחדרים, פרקנו את הדברים, הכרנו את המרכז התקלחנו והתרעננו ואפילו הספקנו לעשות הכרות קצרה עם שאר הילדים במרכז :) איזה כיף לתרגל את האנגלית שלנו עם אנשים מכל העולם...

היה יום כל כך גדוש ועמוס, ולמרות זאת, לפני התארגנות לשינה- החלטנו לשבת במטבח יחד, לדבר על היום שהיה, לשתף במחשבות וההרגשות שלנו, וגם להעלות ציפיות לימים הבאים.

אז אחרי יום הכרות עמוס במיוחד, מחר נקום לבוקר ציח וצח רעננים שמחים ומוכנים!

אנחנו מתרגשים ומצפים, ומקווים שמחר יהיה מדהים!