מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

לונדון Harrow Discovery 10.7.2023

הסיפור האחרון - חזרה לארץ

הלם שזה נגמרSmileys
כמה רגשות... בכי וגעגועים אך עם זאת אושר על כל רגע וכל חוויה שעברנו בשבועיים המטורפים האלה.
ביום האחרון של הסאמר סקול התעוררנו בקינגז קולג׳ במרכז לונדון, ממש מרחק הליכה מכל האטרקציות התיירותיות. היינו נרגשים כבר לקראת הטיסה חזרה הביתה ולפגוש שוב את המשפחה אך אז ציפתה לנו עוד חוויה אחת אחרונה - דיליי בטיסה. הטיסה שלנו נדחתה ונדחתה אבל בתור הקבוצה הכי טובה שיש הצלחנו להפוך את המר למתוק. חקרנו לעומק את הדיוטי פרי של שדה התעופה היתרו, עשינו ארוחה ענקית וטעימה במסעדות בשדה, החלפנו חוויות עם הקבוצה הנוספת שטסה איתנו והתאספנו לפעילות אחרונה וחביבה בה כתבנו לכל אחד בקבוצה המון מילים טובות לפרידה :)
הגענו לארץ בחמש בבוקר, פגשנו אתכם המשפחה ונפרדנו ממי שהיו לנו למשפחה במשך שבועיים. התחבקנו המון וגם קצת בכינו, אבל כאן זה לא נגמר. החברות החזקה שנוצרה בינינו תמשיך לשנים רבות. אנחנו נשמור על קשר בינינו ונמשיך להיפגש.

ובנימה אישית, בשבועיים האחרונים היה לנו - מאור ורעות, העונג והזכות לקבל 26 ילדים מהממים ומיוחדים במינם, שביחד יצרו קבוצה כל כך מדהימה שיכולנו רק לחלום עליה. שמחנו לראות אתכם מתפתחים ומגלים צדדים חדשים בעצמכם עם כל יום שעבר, מייצרים קשרים משמעותיים עם חברים חדשים מהארץ והעולם, והכי חשוב, צומחים גם מתוך הרגעים הקשים והמתאגרים במסע הזה. בסופו של דבר, נהננו אתכם ובזכותכם ברמות שקשה לנו לתאר ואין ספק שגם עבורנו השבועיים הקיציים בהם בילינו יחד בהארו, לונדון ב-2023, יישארו לעד זכרון משמעותי ובלתי נשכח.


אוהבים ומתגעגעים מאוד,
רעות ומאורSmileys
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה