Bath אנגלית ופעילויות 9.7.2023

היום השניים עשר- מאדאם טוסו ומחזמר!

יום טיול אחרון בלונדון! לא ייאמן שהזמן עובר כל כך מהר🥺

קמנו מוקדם בבוקר, אכלנו ארוחת בוקר ומיד יצאנו לכיוון לונדון הרחוקה ליום ארוך ומלא בחוויות.

הגענו לעיר והתפנקנו בארוחת צהריים כיפית במקדונלדס🍟🍔

מיד אחריה הלכנו למאדאם טוסו, מוזיאון השעווה המרהיב ביופיו. הצטלמנו עם כוכבי טלוויזיה, זמרים, ספורטאים ואפילו עם משפחת המלוכה הבריטית! ממש הרגשנו שאנחנו פוגשים את האנשים, מרוב שהכל היה מציאותי😍
בהמשך הסיור במוזיאון גם ראינו סרט מגניב ב4D, שבו לא רק צפינו אלא גם הרגשנו את משבי הרוח, המים ועוד אפקטים מיוחדים, וגם עלינו על "רכבת" שהראתה לנו את ההיסטוריה של העיר לונדון בעזרת בובות ותצוגות שונות.

אחרי סיבוב קצר בחנות המזכרות, קפצנו חזרה לאוטובוס ונסענו לקובנט גארדן, מדרחוב מלא בחנויות ומסעדות, בו בילינו בזמן חופשי ארוך וכיפי במיוחד! אכלנו, קנינו ונהננו מהרחובות היפים והשמש הנעימה☀️😄

משם הלכנו ברגל לאולם יפהפה, ובו צפינו יחד בהצגה המדהימה "מלך האריות"🦁 התרגשנו מהשירים הכיפים, מהתחפושות המרהיבות ומהסיפור האהוב והמוכר🤩

עייפים אך מרוצים, עלינו בחזרה לאוטובוס לנסיעה ארוכה חזרה לבאת', וכמובן שרובנו ניצלנו גם את הנסיעה לשינה😴😴😴

היום אנחנו ניסע לסיור אחרון בעיר באת' האהובה שלנו, ונעבור שיעורים אחרונים יחד עם החברים מכל העולם. מתרגשים מאוד🌎🫶🏼