ברייטון 03.7.2023

היום האחרון - 17/07/23

קבוצה יקרה זה הזמן להיפרד
אחרי שבועיים מטורפים, מרגשים וכיפיים בטירוף הגיע הזמן לסכם.
היום קמנו בבוקר מאוחר התפנקנו עם שנת לילה טוב, והאריזות המשיכו, כולנו בדקנו את משקל המזוודות לראות שלא חורגים עם האובר וויט ופינינו את החדרים לארוחת הבוקר 🤩
את שאר הבוקר בילינו בפרידות, מהחברים האיטלקים האהובים, מקבוצת 3 שבועות ומונסה, פיי, קאט וטוני המדריכים הבריטים האהובים עלינו 💔
ב12 יצאנו המרכז עם כסף לארוחת צהריים, היה לנו זמן חופשי ורובנו בחרנו לאכול סושייי 🍱🍙

הלכנו לסיבוב בטיילת החוף היפייפה של ברייטון, ראינו את הים, התצפית והבית ההפוך ✨✨

אחרי הסיבוב חזרנו למקום האהוב עלינו בברייטון - הלייזר טאג! 🔫
הגענו למשחק אחרון ומדהים והיה כיף לא נורמלי!!!

חזרנו למרכז להתארגנות זריזה והלכנו לפעילות סיכום מהקבוצה ☹️😢
נועם המלכה הכינה לנו טקס אוסקרים מדהים מרגש ומצחיק!! לאחר מכן עשינו פעילות סיכום בה עיבדנו את כל מה שעברנו, את החברים שהכרנו והודינו על המסע המדהים שעברנו יחד! מודים שבכינו 🥺💔

הצטלמנו בברייטו פעם האחרונה ויצאנו לשדה!
כשהגענו נפרדנו מנועם האהובה שנשארת לבלות עם אמא שלה בלונדון!! תהנו המון! ♥️

הפקדנו את המזוודות שלנו, עברנו בידוק ביטחוני, הסתובבנו קצת בדיוטי פרי והתקדמנו לעלות למטוס!
למרות שהיה עיכוב בבורדינג נהננו קצת מהזמן האחרון שלנו יחד ופגשנו קבוצות אחרות ממרכזים אחרים של סאמר סקול והחלפנו איתם חוויות, סיפורים ואת כל הפרטים על הקיץ המטורף שהיה לנו!
עלינו לטיסה עם צוות דיילים מקסים שחילקו לנו שמיכות ☺️
אחרי הטיסה שעברה בקלות ירדנו מהמטוס בהתרגשות, לא מאמינים שהשבועיים הסתיימו ואנחנו כבר בארץ , איך הזמן עבר מהר!!
אספנו את המזוודות ויצאנו אל המשפחות שחיכו בשדה עם בלונים, פרחים, חיוכים וחיבוקים!! איך התגעגענו לחיבוק של אמא!
הורים יקרים, תודה שסמכתם עלינו עם הדבר הכי יקר לכם, יש לכם ילדים מיוחדים שזכינו להכיר וללמוד מהם המון.
בנימה אישית,
אמנם היינו רק שבועיים באנגליה אבל בזמן הזה הספקנו כל כך הרבה!
הכרנו אחד את השני, בנינו חברויות, התגברנו על פחדים, התבגרנו, חווינו חוויות חדשות, למדנו אנגלית, הכרנו תרבויות מהעולם ונהננו מכל רגע ♥️
היתה לנו קבוצה מיוחדת ומגוונת,
עבורנו זה היה כיף גדול להיות המדריכים של הקבוצה! להשקיע ולהילחם עבורכם! כל כך נהננו מהעבודה שלנו!