ברייטון 03.7.2023

לא מאמינים שהגענו לרגע הזה - הלילה האחרון שלנו בברייטון 😱😢

אז קמנו היום מאוחר ונהנה מבוקר רגוע,
ארזנו והתחלנו את ההכנות לטיסה 🥺🥺🥺
נפגשנו כל הקבוצה ב10:30 לבראנץ קבוצתי, אכלנו לחם עם ציזיקי, ממרח גבינה ובצל, מלא גבינות, קורנפלקס, תה, קפה ושוקולדים, לחם ללג הכי טעים שאכלנו!!! וטונה תודה לשגיא 🥳

היה טעים ברמות, כיפי ומגבש!! אחכ הייתה ארוחת צהריים - לא כולנו היינו רעבים כי אכלנו מלאאא ביחד 🤓

אחרי הפסקת הצהריים יצאנו לעיר!! היה לנו זמן חופשי בליינס - איזור עם המון סמטאות קטנות מתוקות, מלאות בחנויות ובתי קפה מיוחדים שאין בשום מקום אחר! 🤩
היה לנו כיף ומיוחד ושמחנו ממש להכיר עוד איזור בעיר שלא ראינו!
אחרי הסיבוב הגענו לאחת הפעילויות הכי כיפיות שהיו לנו עד עכשיו - לייזר טאג!!!!! 🔫🔫🔫🔫🔫
התחלקנו לשלושת קבוצות, הכחולה האדומה והצהובה!
הקבוצה הצהובה נצחה (יש שיגידו ברמאות…….) אבל האלוף האמיתי היה שגיא שהשיג את מספר הנקודות הגבוה ביותר!!
היה כיף לא נורמלי, אחריו היה לנו עוד שעה חופשית לקצת אוכל למי שרצה ולמזוודה חדשה לנועם ✨

חזרנו למרכז לארוחת הערב ופעילויות, השתתפנו בתצוגת אופנה מרהיבה ומשחק קלפים סוער!!
סיכמו את היום בפעם האחרונה ובעצב רב הלכנו לישון, לא רוצים שיבוא מחר 😢😢😢

כמה תזכורות לקראת הטיסה חזרה לארץ:

- מספר הטיסה שלנו הוא LY318

- המראה בשעה 22:20 (עפ״י שעון אנגליה) ונחיתה בשעה 5:15 (עפ״י שעון ישראל)

אוהבים, מתגעגעים ותיכף נפגשים!!!