ברייטון 03.7.2023

יום שבת - טיול לפורטסמות׳!!! - 15/07

לילה טוב הורים יקריםםם
קמנו מוקדם מוקדם היום לארוחת הבוקר ב7:45
ואחרי זה עלינו ישר על אוטובוס לעיר פורטסמות'!! נסענו יחד עם הקבוצה הישראלית השנייה, נסענו כשעה וחצי, והצלחנו לישון עוד קצת 🤩🤩

ירדנו מהאוטובוס והתחלנו בהליכה קלילה אל עבר היעד הראשון! Spinnaker Tower 🗼
עלינו אל הקומה הראשונה של התצפית וראינו נוף מדהים!! חלקנו גם התגברנו על הפחד מגבהים ועמדנו על רצפת הזכוכית שמשקיפה אל תחתית הבניין.
החלטנו להיות אמיצים ולהמשיך אל התצפית האחרונה והגבוהה יותר (170 מטרים) שם היה נוף מדהים אל עבר כל העיר והנמלים הסמוכים.
כאשר ירדנו מהתצפית, המעלית הייתה כלכך מהירה שהרגשנו כאילו אנחנו בטיסה עם לחץ באוזניים
חזק, אך ברגע שהגענו חזרה אל הקרעקע הבטוחה הכל היה בסדר😝

אחרי התצפית המטורפת הזאת ירדנו לזמן חופשי ושופינג אחרון והפעם עשינו שופינג מטורף!!!!
לקחו אותנו לאזור אאוטלט מגניב רצח והיה בו מלא מלא חנויות סופר שוות כמו לדוגמא : נייק, אדידס, פומה, וואנס, בוס, טומי הילפינגר ועוד מלאאא 🛍️

עשינו שופינג ממש שווה, היה לנו זמן להסתובב ולהנות וכמובן שלא דילגנו על ארוחת צהריים מפנקת באחת המסעדות שמתצפתות על הנמל או אחת מרשתות המזון המהיר (בנוסף לאוכל שקיבלנו מהמרכז 🤪)

כל הכבוד לאניטה שלנו שבזמן החופשי מצאה איש מבוגר שאיבד את הנכדה שלו, פנתה אליו ויצאה לחיפושים עד שמצאה את הילדה האבודה!! ♥️

חזרנו למרכז לארוחת ערב וערב משחקים!!! חלקנו שיחקנו משחקי קופסא וחלק יצאו למחבואים ענקייי במרכז! 🤩🤩🤩