ברייטון 03.7.2023

יום שישי - 14/07/23

ערב טוב הורים יקריםםםם

אנחנו פשוט לא מאמינים שהגיע כבר יום שישי שני שלנו במרכז!
קמנו לבוקר קצת קריר ביחס לשבוע האחרון, אנחנו תוהים אם אפשר להגיד קמנו. היה אתמול יום כל כך מעייף שהרגשנו לגמרי כמו זומבים.

קמנו לארוחת בוקר קלילה כרגיל, ומשם המשכנו לכיתות. השיעורים עברו מעולה כרגיל עד שקלטנו שהיום השיעור האחרון😭
נפרדנו מהחברים מהעולם, מהמורים המדהימים, עשינו את המבחן המסכם וכמובן שגם אספנו חתימות מכולם!

אחרי שסיימנו את השיעורים המשכנו לארוחת צהריים שבה הגישו פיש אנד צ'יפססססססססס ועוגת בראוניז חמה וטעימה🥳
היה טעים טעים טעים טעים.
אחרי ארוחת הצהריים המשכנו לפעילויות הצהריים במרכז - משחקי כדור סקוטיים, עיצוב אופנה ומשחק תעלומת הרצח🧐

בשונה מהימים האחרונים, היום נשארנו ליום במרכז, בכל זאת היה יום עמוז אתמול ועתיד להיות יום עמוס מחר, אז יצאנו לקצת זמן חופשי אחרי הפעילות בו התארגנו לקבלת שבת וארוחת שישי🤩

קצת לפני ארוחת הערב, נפגשנו כולנו חגיגיים ונקיים לקבלת שבת!
המטבח המדהים שלנו עשה לנו חלות ענקיות וטעימות שהזכירו לנו את הבית, נפגשנו יחד עם הקבוצה השנייה של הישראליים בחדר האוכל והראנו לכולם מה זה שישי ישראלי😉

שרנו שירי שבת, קידשנו על הלחם וכמובן על היין (או שנגיד על המיץ) ואכלנו יחד את ארוחת השישי🍇

ישבנו בחצר קצת ועלינו להתארגן לסיום החגיגי של השבוע - חלוקת תעודות הסיום ומסיבת הדיסקו הגדולההה🕺🏻💃🏼
חלוקת התעודות הייתה מרגשת מאוד! כיף לקבל את התעודה אחרי שבועיים של השקעה וחוויות בלתי נשכחות ועוד יותר כיף לחגוג את זה!😊