ברייטון 03.7.2023

יום שבת 8/7- טיול ללונדון!!

שלום לכולםםםם
אז היום, קמנו לארוחת בוקר מוקדמת ליום מרגש במיוחד - יום כיף בלונדון!🥳
אכלנו ארוחת בוקר ראשונים וטסנו לאוטובוסס🏄🏻‍♂️

אספנו את הכריכים, הפירות והנשנושים ויצאנו לדרך!
אחרי נסיעה ארוכה עם קצת שמש וקצת גשם סוף סוף הגענו ליעד. לונדון כן חיכתה לנו😉

התחנה הראשונה הייתה ה-Covent Garden, שם הסתובבנו, אכלנו והתגבשנו🥇
האווירה, האוכל והאנשים גרמו לנו לרצות להישאר עוד ועוד, אבל דברים טובים יותר עמדו לקרות בהמשךךךך
משם צעדנו לארמון בקינגהם וראינו את הדגל שאומר שמשפחת המלוכה נמצאת בו כרגע (וחלקנו גם גילו שמדובר במלך וכבר לא במלכה🤓)
משם, המשכנו דרך הרחובות היפים לביג בן🛕
התרשמו מהאדריכלות המרהיבה, הצטלמנו והמשכנו לתחנה הבאה - לונדון איי (London Eye)👁️

ראינו את כל לונדון מלמעלה תוך כדי שהייה בקפסולה פרטית של קמפוס שהייתה יפה ומצחיקה😊

כשסיימנו, שוחררנו למעט זמן חופשי בשביל לחקור מעט את האיזור היפה ונפגשנו לשייט בנהר התמזה🛳️🏄🏻‍♂️🏊🏻‍♂️
השייט היה חווייתי ומהמםם ובסיומו צעדנו לאוטובוס שאסף אותנו בחזרה לברייטון❤️‍🔥

במרכז חיכו לנו פיצות נדירות לארוחת ערב שוברת שגרה אחרי יום עמוס ומספק :) (כן, גם ללא גלוטן וגם בלי רוטב. גם בלי ירקות. ובלי בשר. בקיצור, היה הכל מהכל!😂)
איזה כיף ללכת לישון כשמחר עוד יום מטורף והפעם בפארק!