ברייטון 03.7.2023 שלושה שבועות

היום הראשון

אז אחרי לילה ויום ארוך ומעייףאנחנו סוף סוף בחדריםמקולחים ומוכנים לשינה ומנוחה טובה במרכז ברייטון האגדי😁

היום שלנו התחיל אתמול בלילה קצת מתרגשים וקצת לחוציםמוכנים לחתיכת חוויה שעוד מצפה לנו!

נפרדנו מההוריםנשיקה וחיבוק אחרוניםויצאנו (בשני טורים כמובןלהתחיל את החוויה.

את המסלול בנתב"ג עשינו מהרהיינו (כמעטראשונים בכל התורים והגענו מהר לדיוטי כמו שרצינועשינו הפסקה ארוכהמאוד כי כל ההתרגשות הזאת עשתה לנו חשק לנשנושים וקניות

🛍🌮

הטיסה הייתה ממש נעימה והרגישה שעברה במהירותחלק מאיתנו ממש ישנו את רוב הטיסה וחלק קצת פחות😴😴😝

נחתנו בבוקר בלוטוןלונדוןגם התור הארוך שהיה עבר לנו די מהרמשם התקדמנו במהירות לקראת ההסעה שלנו לברייטוןנכוןזה לקח משהו כמו שעתיים אבל אנגליה ירוקה ומקסימה והייתה לנו נסיעה מצחיקה וקצת רועשת ואפילו עשינו עצירה מפנקת לאוכל וכמובן לסטארבקס🤩🤗

בהגעה שלנו למרכז קיבל אותנו סטיוארטמנהל המרכז המקסיםהוא הראה לנו את הקמפוס וחילק אותנו לחדריםהתמקמנו, פרקנו מזוודות וירדנו ישר בזמן לפיצות הטעימות🍕

אחרי אירגונים אחרונים וארוחת ערב החלטנו לעשות משהו מיוחד לערב הראשון שלנו... עשינו שיחה של סיכום יום והכנה למחר, ולאחר מכןכל אחד עצר וכתב לעצמו מכתב שאותו נפתח ביום האחרון שלנו כאן 💔

זה היה יום מלא בהתרחשויות והתרגשויות ועכשיו אנחנו מקולחים ובדרך למיטה 😴 צריכים לישון ולצבור כוחות למחר, כי מחר מתחילים שיעורי אנגלית ראשונים😲 אחרי השיעורים מחכה לנו סיור כיפי בברייטון (כדי שנכיר קצת את הסביבהשלנוובערב הפתעה טעימה ☺️