סקוטלנד + לונדון 09.7.2023

הגענו לסקוטלנד

היי הורים יקרים!

קצת בקטנה ממה שהיה לנו היום...

נפגשנו בשדה תעופה ונפרדנו ממכם לשלום.Smileys

הגענו לגייט ומשם הייתה לנו כמעט שעה המתנה, שבה בילינו בקוואה קוואה דה לה אומר, משחקים וכמובן טיקטוק!

עברנו את הבידוק בהצלחה ומשם היה לנו זמן קצר לקנות קצת שטויות ומקדונדל'ס, והלכנו לגייט לחכות לטיסה! שיחקנו קצת ועלינו לטיסה!

במטוס כולנו נרדמנו Smileys

אחרי הנחיתה הגענו לבריסל, שם המתנו 3 שעות קונקשיין ואפילו היה לנו זמן לעוד דיוטי פרי! 🤩

איזה כיף, כמובן שישר הלכנו לסטארבקס והעברנו את הזמן לטיסה הבאה.

משם עלינו לטיסה קצרה ובלי לשים לב לזמן ראינו את הנופים הירוקים של סקוטלנד מהמטוס!

אחרי הנחיתה, קיבלנו את המזוודות וכולן הגיעו למזלנו Smileys לאחר מכן אספו אותנו באוטובוס למרכז.

בהגעה למרכז התרכזנו בחדר משותף, אכלנו פיצות והגיעו עוד תלמידים ממדינות אחרות שהספקנו להכיר ולשחק איתם.

עד שהחדרים היו מוכנים היה לנו הרבההה זמן אז הלכנו שוב לסטארברקס הקרוב אלינו ולאחר מכן לחדר אוכל לארוחת ערב.

אחרי זה קיבלנו את החדרים ואין הרגשה כזאת טובה להרגיש בבית. אחרי יום ארוך כזה מגיע לנו לישון מוקדם!

המזג אוויר היה נפלא היום ומקווים שיהיה ככה גם מחר.Smileys

מחר מתחיל הסאמר סקול האמיתי!