לונדון ברונל Discovery 17.7.2023

31.8 יום אחרון למסע

אין ספק שאחרי מסע כזה ארוך מאוד עצוב לסכם!Smileys
נתחיל ביום האחרון, קמנו בבוקר והלכנו לחדר האוכל לארוחת בוקר בפעם האחרונה בברונל (לפחות לשנה הזאת).
המשכנו לאריזות אחרונות ופרידה מהמרכז, החברים מכל העולם, המורים וגם בין הקבוצה עצמה.
בשעה 11:00 התחלנו את המסע חזרה הביתה.
לאחר כחצי שעה הגענו לשדה, עברנו את שלבי הבידוק בשלום והגענו לגייט ללא אובר ווייט ותקלות, אך ללא זמן דיוטי לצערנו (מזל שהיה מספיק זמן שופינג במהלך הטיול).
כמובן שהטיסה נדחתה בכמעט שעהSmileys, אבל ברגע שעלינו על המטוס הרגשנו סוג של תחושת הקלה.

בשעה כמעט 11:00 שעון ישראל יצאנו מן השדה החוצה ואת שטר הסיפור אתם יכולים להשלים בעצמכם.

אז איך אפשר לסכם את המסע הזה. האמת שאי אפשר לסכם אותו - עברנו כל כך הרבה ביחד שלא להאמין שבסוף אלו היו רק שבועיים.
הרמנו, צחקנו, אכלנו, טיילנו, למדנו, בכינו, התאמנו, ישנו, קמנו, רבנו, השלמנו וכל זה ברק 14 יום.
אנחנו רוצים להודות לכם, שגרמתם לנו לשכוח שזו העבודה שלנו ושהצלחנו ליהנות ביחד איתכם.
מקווים שיהיה לכם המשך חופשה נעימה ושנראה אתכם במפגש קבוצות.