לונדון ברונל Discovery 17.7.2023

30.7 יום ארבעה עשר למסע | Westfiled

מי היה מאמין אבל הנה הגענו ליום האחרון למסע, או ליתר דיוק יום לפני הטיסה חזרה הביתה.

בגלל שזה היום האמיתי האחרון ובגלל שהילדים חגגו אתמול במסיבת דיסקו, החלטנו לתת לילדים בוקר קצת יותר פנוי וחופשי. נתתו את האפשרות למי שירצה ללכת לחדר אוכל יוכל, למי שירצה להישאר לישון גם יוכל וגם למי שירצה כבר להתחיל לארוז את המזוודות יהיה לו את הזמן לעשות זאת.

התאספנו כל הקבוצה בשעה 10:30 עם התיקים ויצאנו לקניון הגדול באירופה, קניון WestFiled. החלטנו לתת לילדים חוויה לונדונית אמיתית ומקומית, לקחת את האוטובוס האדום לקניון. הילדים כל כך התלהבו מאוטובוס עם שתי קומות ולמזלנו כולם הצליחו להידחס בקומה השניה.

אחרי נסיעה של שעה, הגענו לקניון ונתנו לילדים זמן פנוי לעשות שופינג. הקניון הזה כל כך גדול שאנחנו מטילים ספק אם הילדים הצליחו לראות את כולו.

אחר הצהרים, אספנו את כל הילדים והתחלנו את הנסיעה חזרה לברונל. הילדים התארגנו ולבשו בגדי חג לכבוד טקס הסיום והענקת התעודות.

היה מרגש במיוחד לראות את הילדים, מסיימים בהצלחה את הלימודים ובכלל את המסע הזה וכל הכבוד לצור שגם קיבל תעודת הצטיינות.

חדר האוכל היה פתוח לילדים, למי שלא אכל או שבע מהאוכל בקניון.

לאחר מכן נתנו קצת זמן לילדים להתחיל לארגן את המזוודות ובשעה 21:30 אספנו את כל הקבוצה לפעולה מסכמת של הטיול.

העלנו זיכרונות, חוויות תוך כדי מעבר על ציר הזמנים העמוס ובסיום אנו המדריכים אמרנו את דברי הסיכום שלנו – באמת מדובר בקבוצה יוצאת דופן של ילדים והיה לנו העונג להדריך אותם ולשמור עליכם לכל אורך השבועיים האחרונים.

הילדים חזרו לחדרים לסידורים אחרונים לפני השינה

מחר צפוי לנו יום גדוש ועמוס

שאנחנו נקום בבוקר נאכל ארוחת בוקר וכמעט מיד נצא לשדה.

הטיסה שלנו מחר יוצאת מלונדון בשעה 15:15 (לפי שעון לונדון)

נחיתה בישראל צפויה בשעה 22:00 (לפי שעון ישראל)